فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

ارائه دهنده خدمات بازاهای مالی خصوصا بورس بین الملل و فارکس - افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای معتبر جهانی - اپلیکیشن و نرم افزار تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای - آموزش های بازارهای سرمایه مانند طلا ، در دورههای مقدماتی تا حرفه ای با بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده - راهکارهای کارگزاری و خدمات برنامه نویسی های خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای - بهینه سازی و ارتقاء استراتژیهای معاملاتی سود آور در قالب دانش اطلاعات بورسی

  • ۰
  • ۰

✨کش بک Cashback در بروکر پاکت آپشن PocketOption💰

کش بک Cashback در واقع سرویسی است که در آن درصدی از مبالغ واریزی استفاده شده پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، به موجودی حساب پاکت آپشن کاربر بازگردانده می شود. معامله گران در بروکر پاکت آپشن این امکان را دارند که تا 10 درصد از مبالغ خود را کش بک بگیرند.

زمانی که قابلیت کش بک در بروکر پاکت آپشن را فعال کنید، در روز اول هر ماه به صورت اتوماتیک یک کش بک به موجودی حساب بروکر پاکت آپشن شما اضافه می‌شود. البته این در صورتی است که ضرر کل ماه قبل یا از زمان فعال سازی کش بک بیشتر از سود دریافتی معامله گر باشد.

در این مطلب به نحوه استفاده و فعال سازی کش بک در پاکت آپشن و قابلیت های جانبی دیگر که می‌توانید در کنار معاملات و سودآوری در پاکت آپشن از آن استفاده کنید تا بتوانید تجربه معاملاتی خود را ساده‌تر کرده و سود خود را به حداکثر برسانید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

✨شرایط کش بک پاکت آپشن توضیحات
⚡حداقل کش بک معامله پاکت آپشن 2 درصد
🔥حداکثر کش بک معامله پاکت آپشن 10 درصد
💵مهلت و تاریخ انقضای کش بک 1 سال

نحوه فعال سازی کش بک در پاکت آپشن

برای فعال سازی قابلیت کش بک Cashback در پاکت آپشن می‌توانید به بخش بازار یا Market مراجعه کنید و بر روی گزینه خریدها یا Purchases کلیک کنید. حالا در صفحه باز شده می‌توانید کش بک در دسترس را ببینید و با انتخاب گزینه فعال سازی یا Activate آن را برای حساب خود فعال کنید.

تاریخ کش بک بروکر پاکت آپشن معمولا به طور اتوماتیک در طول یک سال پس از فعال سازی به پایان می‌رسد.

برای افزایش تاریخ انقضای کش بک در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن، نیاز است که به وسیله Gemهایی که دریافت کرده‌اید، یک کش بک با همان درصد قبلی خریداری کنید تا زمان کش بک افزایش پیدا کند.

همینطور شما می‌توانید در پلتفرم بروکر پاکت آپشن نرخ درصد کش بک را نیز تا 10 درصد افزایش دهید. این کار را می‌توانید در هر زمانی با خرید در بخش بازار یا Market بروکر پاکت آپشن انجام دهید.

پس از خرید بالافاصله کش بک موردنظر برای حساب واقعی پاکت آپشن شما فعال می‌شود و می‌توانید از آن بهره بگیرید و تا 10 درصد از مبلغ معاملاتی خود را به حساب بازگردانید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

بازپرداخت کش بک بروکر PocketOption ✨ نحوه دریافت کش بک پاکت آپشن 💰 ربات های معاملاتی پاکت آپشن 💥 بونوس های پاکت آپشن 💵 بوستر پاکت آپشن جم در PocketOption

قابلیت معامله بدون ریسک پاکت آپشن PocketOption

قابلیت معامله بدون ریسک پاکت آپشن همانطور که از نامش پیدا است این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با لغو کردن یک معامله متضرر، سرمایه اصلی خود را بدون هیچ ریسکی بازگردانید و امکان استفاده دوباره از آن را داشته باشید.

برای این کار شما باید پس از ورود به سایت رسمی پاکت آپشن به بخش بازار یا Market بروید و در صفحه Risk Free، گزینه‌ای که با مبلغ معامله شما هماهنگ است را انتخاب کنید و روی دکمه Purchase و Confirm یا تایید در صفحه باز شده کلیک کنید.

حالا کافی است که به صفحه ها خریدها بروید و بونوس بدون ریسک را فعال کرده و بدون نیاز به اینکه دوباره به واریز به حساب پاکت آپشن بپردازید، یکی از معاملات متضرر خود را نجات دهید و آن را دوباره سرمایه گذاری کنید.

حالا پس از فعال سازی این بونوس شما می‌توانید به راحتی معامله متضرر خود را لغو کنید. کافی است که به بخش تاریخچه معاملات زنده در پروفایل پاکت آپشن خود بروید و بر روی گزینه لغو یا Cancel کلیک کنید. توجه داشته باشید که تنها یک معامله را می‌توانید با استفاده از این بونوس لغو کنید.

بوسترها و بونوس بروکر پاکت آپشن PocketOption

بوسترها یا Boosters در واقع نوعی بونوس پاکت آپشن هستند که برای شما امتیازات اضافه‌ای در هنگام معامله به ارمغان می‌آورد که به شما کمک می‌کند سطح حساب خود را افزایش دهید و بتوانید در بخش بازار موارد و قابلیت های بیشتری را دریافت کنید.

پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن شما می‌توانید یک بونوس بوستر Booster را در صفحه خریدها (Purchases) داخل بخش بازار یا Market فعال کنید.

طولانی‌کننده ها یا Prolongators نیز بونوس هایی هستند که طول مدت بوسترها را افزایش می‌دهند. به زبان ساده شما می‌توانید در هنگام معامله بر روی پلتفرم بروکر پاکت آپشن، برای مدت بیشتری از امتیازهای اضافه برخوردار شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

قابلیت Gem ها در پلتفرم پاکت آپشن PocketOption

جواهر ها یا Gems با رسیدن و آزاد کردن دستاوردها یا Achievement ها به شما تعلق می‌گیرد. هر چقدر معامله بیشتری انجام دهید، دستاوردهای بیشتری خواهید داشت و در نتیجه جم بیشتری به شما تعلق می‌گیرد.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید در وب سایت کارگزاری پاکت آپشن از این جم ها به منظور خرید از بخش بازار یا Market استفاده کنید و از بونوس ها و قابلیت های اضافه برای به حداکثر رساندن سودآوری خود بهره مند شوید.

یادتان باشد که شما می‌توانید همینطور جم ها را خریداری کنید یا آنها را با انواع جم های باارزش تر تبادل کنید و طبق خواسته خودتان در پاکت آپشن فارسی از آنها استفاده کنید.

شما همینطور این امکان را دارید که به استخراج جم ها در پاکت آپشن بپردازید. این کار به شما اجازه می‌دهد که جم ها را از طریق کپی معاملات در پاکت آپشن جمع‌آوری کنید و در واقع از معامله مربوط به معامله گران برتر پاکت آپشن استفاده کنید.

کپی معاملات از طریق بخش معاملات اجتماعی بروکر پاکت آپشن انجام می‌شود. شما به ازای هر معامله کپی یک تکه جواهر یا Gem Shard به دست می‌آورید. 1000 تکه را می‌توانید برای خلق یک Gem استفاده کنید.

رنگ جمی که دریافت می‌کنید به مجوز استخراجی که فعال کرده‌اید بستگی دارد. در واقع قبل از کپی معامله پاکت آپشن شما باید این مجوز را از بخش بازار پاکت آپشن فعال کنید تا تکه جواهرها به شما تعلق بگیرد.

بازپرداخت کش بک بروکر PocketOption ✨ نحوه دریافت کش بک پاکت آپشن 💰 ربات های معاملاتی پاکت آپشن 💥 بونوس های پاکت آپشن 💵 بوستر پاکت آپشن جم در PocketOption

صندوق های جوایز در بروکر پاکت آپشن PocketOption

صندوق ها یا Chests به شما مزایای معاملاتی تصادفی ارائه می‌کند که ارزش این مزایا یا جوایز به سطح صندوق در سایت رسمی بروکر PocketOption بستگی دارد.

در هنگام شارژ حساب پاکت آپشن یا خرید در بخش بازار پاکت آپشن شما می‌توانید یک صندوق را از بین مواردی که در اختیارتان قرار می‌گیرد انتخاب کنید. برای دریافت یک صندوق رایگان در هنگام واریز، شما باید به میزان مشخصی واریز انجام دهید.

همانطور که گفتیم شما همینطور می‌توانید در بخش بازار یک صندوق را با جم های خود خریداری کنید و آن را باز کنید تا به طور تصادفی یک جایزه که می‌تواند به طور مثبتی بر روی معاملات شما در پاکت آپشن ایران اثر بگذارد، به شما ارائه شود.

در بین مهمترین جوایزی که می‌توانید در صندوق های پاکت آپشن دریافت کنید، بلیط‌های VIP بسیار باارزش هستند چون به شما یک دعوت رایگان برای شرکت در مسابقات بروکر پاکت آپشن فراهم می‌کند.

بلیط های VIP را شما می‌توانید داخل صندوق ها برنده شوید یا اینکه آنها را از بخش بازار خریداری کنید. برای فعال سازی یک بلیط VIP به صفحه خریدها در بخش بازار Market بروید و امکان شرکت در مسابقات پاکت آپشن را برای خود فعال کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ربات های بروکر پاکت آپشن PocketOption

با افزایش دسترسی به ابزارهای بیشتر مانند ربات های معاملاتی، امکان سودآوری در پاکت آپشن بیشتر از همیشه است.  با بهره گیری از ربات های پاکت آپشن،‌ سرمایه گذاران می‌توانند بدون اینکه زمان بسیاری به معامله و نظارت بر بازار معاملاتی اختصاص دهند، سودآوری کنند.

در واقع ربات های معاملاتی باینری آپشن نرم افزارهایی هستند که سیگنال های معاملاتی دریافتی را با قابلیت های معاملات اتوماتیک ترکیب می‌کنند تا شما بتوانید بدون نیاز به حضور همیشگی از فرصت های معاملاتی در سایت بروکر پاکت آپشن بدون فیلترشکن بهره بگیرید.

می‌توان به انواع ربات های معاملاتی در پلتفرم های متاتریدر 4 پاکت آپشن و متاتریدر 5 که بروکر پاکت آپشن پشتیبانی می‌کند، دسترسی پیدا کرد. ربات های مشهور با کارایی بالا معمولا به طور مداوم به روز رسانی می‌شود و به روش های مختلف در دسترس معامله گران قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید تنظیمات اکثر ربات ها را خودتان تغییر داده و آنها را بر اساس نیازهای خود و شرایط معاملاتی فعلی خود شخصی سازی کنید. همینطور می‌توانید از آنها در حساب دمو پاکت آپشن بهره بگیرید.

اما باید بسیار هوشیار باشید که ربات های معاملاتی به طور کلی ریسک معامله پاکت آپشن بالایی دارند و اگر به خوبی آنها را تنظیم نکرده و مدیریت ریسک نکنید، به راحتی ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. بنابراین قبل از استفاده از هر ربات پاکت آپشن، حتما باید از نحوه کارایی آن اطمینان حاصل کنید.

بونوس ها در بروکر پاکت آپشن PocketOption

برای خرید بونوس کافی است در سایت بروکر PocketOption بخش بازار یا Market را باز کنید و به صفحه کدهای بونوس یا Promo Codes بروید. حالا باید بر روی بونوس درخواستی کلیک کنید و گزینه خرید و تایید را در صفحه باز شده انتخاب کنید.

با کلیک بر روی لینک زیر هر بونوس شما می‌توانید تمام شرایط و مقررات هر بونوس در پاکت آپشن را مشاهده کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود به طور کامل شرایط بونوس از جمله درصد مربوط به آن، بونوس حداکثر و اینکه بونوس قابل برداشت از پاکت آپشن است یا خیر آمده است.

اگر بونوس را خریداری کرده‌اید یا آن را به طور رایگان از پاکت آپشن دریافت کرده‌اید، می‌توانید به راحتی به بخش خریدها رفته و آن را فعال کنید. برای فعال سازی بونوس واریز، روی دکمه واریز یا Deposit کلیک کنید و روش پرداخت خود را انتخاب کرده و آن را تکمیل کنید.

برای بررسی روند پیشروی بونوس واریز پاکت آپشن یا بونوس های دیگر به بخش مالی یا Finance در پاکت آپشن بروید و صفحه کدهای بونوس را پیدا کنید و روند پیشروی بونوس را مشاهده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

یکی از جذابترین بونوس های پاکت آپشن، بونوس موجودی است که مبالغی واقعی به حساب معاملاتی پاکت آپشن شما اضافه می‌کند. شما می‌توانید از جم ها برای خرید این بونوس استفاده کنید.

شرایط اضافه‌ای برای این بونوس در نظر گرفته نشده است و شما می‌توانید بدون مشکل و معطلی از آن برای معامله در پلتفرم پاکت آپشن استفاده کنید یا اینکه درخواست برداشت پول از پاکت آپشن را بدهید.

بازپرداخت کش بک بروکر PocketOption ✨ نحوه دریافت کش بک پاکت آپشن 💰 ربات های معاملاتی پاکت آپشن 💥 بونوس های پاکت آپشن 💵 بوستر پاکت آپشن جم در PocketOption

سوالات متداول کش بک در بروکر پاکت آپشن PocketOption

کش بک پاکت آپشن را چگونه فعال کنیم؟

برای فعال سازی قابلیت کش بک Cashback در پاکت آپشن می‌توانید به بخش بازار یا Market مراجعه کنید و بر روی گزینه خریدها یا Purchases کلیک کنید. حالا در صفحه باز شده می‌توانید کش بک در دسترس را ببینید و با انتخاب گزینه فعال سازی یا Activate آن را برای حساب خود فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

معامله بدون ریسک پاکت آپشن چیست؟

قابلیت معامله بدون ریسک پاکت آپشن همانطور که از نامش پیدا است این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن با لغو کردن یک معامله متضرر، سرمایه اصلی خود را بدون هیچ ریسکی بازگردانید و امکان استفاده دوباره از آن را داشته باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

بونوس پاکت آپشن را چطور فعال سازی کنیم؟

اگر بونوس را خریداری کرده‌اید یا آن را به طور رایگان از کارگزاری رسمی پاکت آپشن دریافت کرده‌اید، می‌توانید به راحتی به بخش خریدها رفته و آن را فعال کنید. برای فعال سازی بونوس واریز، روی دکمه واریز یا Deposit کلیک کنید و روش پرداخت خود را انتخاب کرده و آن را تکمیل کنید.

آیا امکان استفاده از ربات در پاکت آپشن وجود دارد؟

می‌توان به انواع ربات های معاملاتی در پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 پاکت آپشن که بروکر پاکت آپشن پشتیبانی می‌کند، دسترسی پیدا کرد. ربات های مشهور با کارایی بالا معمولا به طور مداوم به روز رسانی می‌شود و به روش های مختلف در دسترس معامله گران قرار می‌گیرند.

جم ها در پاکت آپشن چه کاربردی دارند؟

جواهر ها یا Gems با رسیدن و آزاد کردن دستاوردها یا Achievement ها به شما تعلق می‌گیرد. هر چقدر معامله بیشتری انجام دهید، دستاوردهای بیشتری خواهید داشت و در نتیجه جم بیشتری به شما تعلق می‌گیرد. توجه داشته باشید که شما می‌توانید در سایت کارگزاری Pocket Option از این جم ها به منظور خرید از بخش بازار یا Market استفاده کنید و از بونوس ها و قابلیت های اضافه برای به حداکثر رساندن سودآوری خود بهره مند شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

  • ۰۱/۰۹/۰۶
  • روزبه افشاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی