فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

ارائه دهنده خدمات بازاهای مالی خصوصا بورس بین الملل و فارکس - افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای معتبر جهانی - اپلیکیشن و نرم افزار تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای - آموزش های بازارهای سرمایه مانند طلا ، در دورههای مقدماتی تا حرفه ای با بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده - راهکارهای کارگزاری و خدمات برنامه نویسی های خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای - بهینه سازی و ارتقاء استراتژیهای معاملاتی سود آور در قالب دانش اطلاعات بورسی

  • ۰
  • ۰

🔥استفاده از حساب دمو پاکت آپشن PocketOption💰

حساب دمو در پلتفرم پاکت آپشن در واقع از نظر فنی و عملکرد یک کپی کامل از حساب زنده پاکت آپشن است با این تفاوت که مشتری در حساب دمو با استفاده از پول مجازی به معامله می‌پردازد.

نمادهای پاکت آپشن، نقل قول های قیمتی، اندیکاتورهای پاکت آپشن و سیگنال ها کاملا با حساب واقعی پاکت آپشن یکسان هستند و با ثبت نام در بروکر پاکت آپشن می‌توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

بنابراین حساب دمو یک راه عالی برای تمرین و یادگیری، تست کردن تمام استراتژی های پاکت آپشن و توسعه مهارت های مدیریت پول تلقی می‌شود. این یک ابزار فوق‌العاده برای این است که اولین قدم های معاملاتی خود را بردارید، نحوه علمکرد پلتفرم پاکت آپشن را ببینید و معامله کردن را یاد بگیرید.

حتی معامله گران پیشرفته و حرفه‌ای پاکت آپشن نیز از حساب دمو استفاده می‌کنند تا تکنیک های معاملاتی و استراتژی های پاکت آپشن جدید خود را محک بزنند و بدون ریسک بهترین روند معامله را پیدا کنند.

در پلتفرم پاکت آپشن می‌توانید قبل از ثبت نام حساب واقعی یا بعد از آن از با ورود به حساب تمرینی پاکت آپشن از آن استفاده کنید. در واقع حساب دمو برای اهداف آموزشی طراحی شده است و پیشنهاد می‌شود حتما قبل از ورود به دنیای واقعی معاملات از امکانات این نوع حساب بهره بگیرید.

شروع معامله با حساب دمو با یک کلیک

ثبت نام در پلتفرم پاکت آپشن یک فرایند بسیار ساده است و می‌توانید در چند ثانیه این کار را انجام دهید. برای باز کردن رابط کاربری معاملات در پاکت آپشن با یک کلیک، در صفحه اول وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن بر روی گزینه شروع با یک کلیک یا Start in one Click کلیک کنید.

این شما را به به صفحه معاملات دمو پاکت آپشن منتقل می‌کند. در اینجا با کلیک بر روی گزینه ادامه معاملات دمو یا Continue Demo Trading شما می‌توانید هزار دلار پول مجازی در حساب دمو شروع به معامله کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

به منظور ادامه استفاده از حساب دمو پاکت آپشن، می‌توانید نتایج معاملاتی خود را ذخیره کنید و به سراغ استفاده از یک حساب واقعی بروید. بر روی گزینه ثبت نام یا Registration کلیک کنید تا به افتتاح حساب پاکت آپشن بپردازید.

با این کار سه گزینه در دسترس شما خواهد بود: ثبت نام با آدرس ایمیل خودتان، ثبت نام با حساب فیس‌بوک یا ثبت نام با حساب گوگل. تمام کاری که لازم دارید انجام دهید انتخاب یک روش مناسب برای خودتان و ساخت یک رمز عبور است. در زیر به مراحل ثبت نام با هر روش پرداخته‌ایم:

نحوه افتتاح حساب دمو پاکت آپشن با ایمیل

در قدم اول باید صفحه اول سایت رسمی پاکت آپشن بدون فیلتر، در سمت بالا سمت راست، بر روی گزینه ثبت نام یا Registeration کلیک کنید.

حالا برای ثبت نام شما باید فرم ساده ارائه شده برای اطلاعات ضروری را پر کرده و بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید. در این فرم از شما یک آدرس ایمیل صحیح خواسته می‌شود. همینطور باید یک رمز عبور قدرتمند بسازید و دو بار آن را وارد کنید.

در ادامه با زدن تیک گزینه خواندن قوانین ثبت نام، نهایتا بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید و منتظر ایمیلی باشید که از طرف پاکت آپشن فارسی به آدرس ایمیل ارائه شده توسط شما ارسال می‌شود.

در آن ایمیل بر روی لینکی که در اختیار شما قرار داده شده است کلیک کنید تا حساب پاکت آپشن خود را فعال کنید. حالا حساب شما فعال شده است و ایمیل شما نیز تایید شده است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

کافی است برای استفاده از حساب دمو بر روی گزینه Trading کلیک کرده و در ادامه Trading Demo Account یا معامله با حساب دمو را انتخاب کنید. حالا گزینه ادامه معامله دمو یا Continue Demo Trading را انتخاب کنید.

حالا شما می‌توانید به معامله با حساب آموزشی پاکت آپشن بپردازید. در حساب دمو شما 10 هزار دلار پول مجازی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را دوباره شارژ کنید.

اگر می‌خواهید به استفاده از حساب واقعی پاکت آپشن بپردازید، پس از کلیک بر روی معامله یا Trading روی گزینه معامله سریع با حساب واقعی یا Quick Trading Real Account کلیک کنید. در این حالت شما باید به واریز بپردازید. حداقل واریز به حساب پاکت آپشن 10 دلار است.

ثبت نام حساب دمو پاکت آپشن با Facebook

اگر به حساب فیس‌بوک خود دسترسی آسانی دارید یکی از گزینه های راحت ثبت نام در پاکت آپشن از طریق Facebook است. این نوع ثبت نام تنها با چند کلیک قابل انجام است. در صفحه‌ای که باید فرم اطلاعات اولیه را پر کنید، به جای گزینه Sign Up روی گزینه Facebook کلیک کنید.

حالا صفحه ورود به فیس‌‌بوک ظاهر می‌شود که باید اطلاعات ورود و ایمیلی که برای فیس‌بوک استفاده کرده‌اید را وارد کنید. رمز عبور فیس‌بوک خود را وارد کرده و روی گزینه ورود یا Log In کلیک کنید.

پس از این کار، پاکت آپشن از شما درخواست می‌کند که به نام، تصویر پروفایل و آدرس ایمیل فیس‌بوک شما دسترسی پیدا کنید. برای ادامه روی Continue کلیک کنید. با این کار به طور اتوماتیک به پلتفرم پاکت آپشن منتقل می‌شوید و مثل روش قبل، می‌توانید از حساب دمو در پاکت آپشن استفاده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

ثبت نام حساب دمو پاکت آپشن با حساب گوگل

در کنار فیس‌بوک شما می‌توانید از حساب گوگل خود برای ثبت نام در پاکت آپشن کمک بگیرید. کافی است در صفحه اطلاعات اولیه، به جای Sign Up روی گزینه Google کلیک کنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود لازم است شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کرده و گزینه Next یا بعدی را بزنید. حالا باید رمز عبور حساب گوگل خود را وارد کرده و به صفحه بعدی بروید.

حالا شما باید ایمیلی که به شما ارسال شده است را دنبال کرده و با استفاده از آن وارد حساب های پاکت آپشن خود شده و به راحتی به معامله با حساب تمرینی پاکت آپشن بپردازید.

از آنجایی که معمولا شما از قبل به حساب گوگل خود وارد شده‌اید، احتمالا حتی مرحله ورود ایمیل و رمز عبور نیز پیش روی شما نباشد و تنها با یک کلیک بتوان حساب گوگل خود را با پاکت آپشن ایران مرتبط کنید و بدون مراحل اضافه از امکانات حساب دمو بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

تفاوت معامله با حساب دمو و واقعی پاکت آپشن

🔥حساب دمو پاکت آپشن حساب واقعی پاکت آپشن
⚡کیفیت و سرعت اجرای بالا کیفیت و سرعت منطبق با شرایط بازار
💵معامله با سرمایه مجازی معامله با سرمایه واقعی معامله‌ گر
💥عدم دخالت احساسات تاثیر بالای احساسات

بسیاری از معامله‌ گران در حساب دمو PocketOption خود به سودآوری قابل توجهی دست پیدا می‌کنند اما زمانی که سراغ معاملات واقعی با پول خود می‌روند، ممکن است با ضررهای متوالی مواجه شوند. چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟

باید توجه ویژه داشته باشید که حساب‌ های دمو سرعت و کیفیت اجرای بهتری نسبت به معاملات واقعی ارائه می‌کند. در واقع شرایط معاملات واقعی پاکت آپشن ممکن است بر اساس نوسان در بازار و نقدینگی پایین تغییر کند و غیرقابل پیش‌بینی باشد.

نکته مهم دیگر این است که حساب‌ های دمو اغلب سرمایه‌ مجازی بیشتری نسبت به چیزی که معامله ‌گر در واقعیت از آن می‌تواند استفاده کند، برای او فراهم می‌کند. بنابراین معامله با مبالغ بالا که سودآوری بالایی نیز برای شما دارد، با معامله با مبالغ کم خودتان، متفاوت است.

اما مهمترین مورد این است که یک حساب دمو نمی‌تواند احساساتی مانند ترس، امید یا طمع که معامله ‌گران در هنگام معاملات واقعی تجربه خواهند کرد را شبیه‌ سازی کند و احساسات بازار پاکت آپشن بر روی آن تاثیری ندارد. وقتی با سرمایه خودتان در پاکت آپشن معامله می‌کنید، ممکن است از روی ترس یا طمع کارهایی انجام دهید که در هنگام معامله با حساب دمو انجام نمی‌دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

به طوری حساب ‌های دمو می‌توانند تعدادی مزایا برای معامله ‌گران تازه‌کار فراهم کنند زیرا اجازه می‌دهند تا بهتر با نرم‌افزار معاملاتی آشنا شوید و با روند کار بازار تا حدودی آشنا شوید. مشکل این است که نتایج شبیه‌ سازی شده با نتایج معاملات واقعی کاملا یکسان نیست.

بنابراین معامله ‌گران باید بدانند که پس از ورود به حساب پاکت آپشن بدون فیلتر نحوه‌ اجرای معاملات، میزان سرمایه و احساسات نسبت به معاملات واقعی متفاوت است زیرا در حساب دمو با پول مجازی معامله می‌شود و این تاثیر قابل توجهی به روند معاملات می‌گذارد.

نحوه شارژ حساب دمو پاکت آپشن

یکی از جذابیت های حساب آزمایشی پاکت آپشن این است که حتی پس از به پایان رساندن مبلغ هزار دلاری خود به راحتی با چند کلیک می‌توانید مبلغ مورد نظر را دوباره شارژ کنید و به معامله بیشتر بپردازید.

برای شارژ حساب دمو پاکت آپشن در منوی بالای صفحه بر روی مبلغ باقی مانده کلیک کنید و در صفحه باز شده بر روی گزینه Top-Up یا شارژ کلیک کنید تا هر مقدار دلخواه خود را به حساب دمو اضافه کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

در صفحه‌ای که باز می‌شود شما می‌توانید هر مبلغی را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس روی گزینه Add کلیک کنید تا آن مبلغ مجازی به حساب شما واریز شود.

مزایای حساب دمو پاکت آپشن PocketOption

واضح است که استفاده از حساب دمو یا تمرینی پاکت آپشن به طور قابل توجهی محبوبیت بالایی دارد و همه انواع معامله گران سعی می‌کنند از امکانات آن بیشترین استفاده را بکنند. در واقع ورود به حساب واقعی پاکت آپشن بدون بهره گیری از حساب دمو ریسک بالایی دارد.

حساب دمو مزایای بسیاری دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم:

  • تست و امتحان کردن همه اندیکاتورها و ابزارهای تکنیکال
  • بهترین راه آشنایی با پلتفرم متاتریدر
  • یادگیری ترفندهای معاملاتی برای سودآوری پاکت آپشن
  • کشف سبک معاملاتی خود که با آن راحت تر هستید
  • ساخت استراتژی های پاکت آپشن مختلف و امتحان کردن آنها
  • معامله بدون ریسک از دست دادن سرمایه

بنابراین حساب تمرینی یا دمو یکی از ابزار کلیدی است که همه معامله گران حتی معامله گران حرفه‌ای نیز باید از آن بهره بگیرند تا بدون ریسک تکنیک ها و استراتژی های معاملاتی پاکت آپشن خود را امتحان کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

جابه‌جایی بین حساب دمو و واقعی پاکت آپشن

از آنجایی که معامله گران و سرمایه گذاران معمولا باید زیاد از دو نوع حساب واقعی و دمو استفاده کنند و بین آنها جابه‌جا شوند،‌ باید به یاد داشته باشید که چطور سریع این کار را انجام دهید.

برای جابه‌جایی از حساب دمو به واقعی اقدامات زیر را دنبال کنید:

1 – بر روی حساب دموی خود در بالای صفحه پلتفرم کلیک کنید.

2 – بر روی گزینه حساب زنده پاکت آپشن یا Live Account کلیک کنید.

3 – پلتفرم شما را مطلع می‌کند که باید یک سرمایه گذاری در حساب خود انجام دهید. اگر حساب شما شارژ نشده باشد شما می‌توانید با انتخاب گزینه Deposit Now این کار را انجام دهید. حداقل واریز پاکت آپشن 10 دلار است.

پس از شارژ حساب پاکت آپشن خود می‌توانید وارد حساب واقعی شوید و به راحتی در معاملات واقعی شرکت کنید.

برای انتقال از حساب واقعی به حساب دمو نیز به همین صورت با کلیک بر روی حساب خود در بالای صفحه، با کلیک کردن بر روی Demo Account به صفحه حساب دمو منتقل می‌شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

سوالات متداول راهنمای حساب دمو پاکت آپشن

نحوه افتتاح حساب دمو چگونه است؟

ثبت نام در پلتفرم پاکت آپشن یک فرایند بسیار ساده است و می‌توانید در چند ثانیه این کار را انجام دهید. برای باز کردن رابط کاربری معاملات در پاکت آپشن با یک کلیک، در صفحه اول وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن بر روی گزینه شروع با یک کلیک یا Start in one Click کلیک کنید. همینطور می‌توانید از فیس‌بوک و حساب گوگل برای فعال سازی حساب پاکت آپشن استفاده کنید.

چرا از حساب دمو استفاده می‌کنیم؟

حساب دمو یک راه عالی برای تمرین و یادگیری، تست کردن تمام استراتژی ها در پاکت آپشن و توسعه مهارت های مدیریت پول تلقی می‌شود. این یک ابزار فوق‌العاده برای این است که اولین قدم های معاملاتی خود را بردارید، نحوه علمکرد پلتفرم پاکت آپشن را ببینید و معامله کردن را یاد بگیرید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

چطور حساب دمو را شارژ کنیم؟

برای شارژ حساب دمو پاکت آپشن در منوی بالای صفحه بر روی مبلغ باقی مانده کلیک کنید و در صفحه باز شده بر روی گزینه Top-Up یا شارژ کلیک کنید تا هر مقدار دلخواه خود را به حساب دمو اضافه کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

بزرگترین تفاوت حساب دمو و واقعی چیست؟

مهمترین مورد این است که یک حساب دمو نمی‌تواند احساساتی مانند ترس، امید یا طمع که معامله ‌گران در هنگام معاملات واقعی تجربه خواهند کرد را شبیه‌ سازی کند. وقتی با سرمایه خودتان در پاکت آپشن معامله می‌کنید، ممکن است از روی ترس یا طمع کارهایی انجام دهید که در هنگام معامله با حساب دمو انجام نمی‌دهید.

مزایای حساب دمو چیست؟

  • تست و امتحان کردن همه اندیکاتورها و ابزارهای تکنیکال
  • بهترین راه آشنایی با پلتفرم متاتریدر
  • سودآوری در پاکت آپشن با یادگیری ترفندهای مختلف
  • کشف سبک معاملاتی خود که با آن راحت تر هستید
  • ساخت استراتژی های مختلف و امتحان کردن آنها
  • معامله بدون ریسک از دست دادن سرمایه

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

  • ۰۱/۰۸/۰۲
  • روزبه افشاری