فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

ارائه دهنده خدمات بازاهای مالی خصوصا بورس بین الملل و فارکس - افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای معتبر جهانی - اپلیکیشن و نرم افزار تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای - آموزش های بازارهای سرمایه مانند طلا ، در دورههای مقدماتی تا حرفه ای با بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده - راهکارهای کارگزاری و خدمات برنامه نویسی های خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای - بهینه سازی و ارتقاء استراتژیهای معاملاتی سود آور در قالب دانش اطلاعات بورسی

  • ۰
  • ۰

✨بهترین ارزهای معامله در الیمپ ترید OlympTrade💥

معامله گران امکان انتخاب از بین نمادها و ارزهای معاملاتی بسیاری در پلتفرم الیمپ ترید را دارند. تبادل ارزها یکی از محبوب ترین راه های سودآوری در بازارهای معاملاتی و وب سایت رسمی الیمپ ترید است.

برای شروع معامله ارزها شما باید بدانید که کدام موارد محبوب ترین و بهترین ارزها هستند و با کدامیک از آنها می‌توانید به بیشترین سودآوری در الیمپ ترید دست پیدا کنید. به طور کلی معامله ارزها بر اساس تبادل یک ارز در مقابل دریافت ارز دیگر است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

در زیر به مهمترین ارزها و جفت ارزها برای معامله در الیمپ ترید پرداخته‌ایم تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید و در بازاری که پتانسیل سودآوری بالایی دارد، به معامله بپردازید.

🔥رایج‌ترین ارزهای فارکس الیمپ ترید نماد
💵دلار آمریکا USD
💶یورو اروپا EUR
💱ین ژاپن JPY
⚡پوند بریتانیا GBP
💥دلار استرالیا AUD
✨دلار کانادا CAD

ارتباط جفت ارزهای الیمپ ترید OlympTrade

باید توجه داشته باشید که هیچ جفت ‌ارزی وجود ندارد که کاملا مستقل از دیگر ارزها باشد. زمانی که از این ارتباط جفت ارزها و نحوه‌ تغییر آنها آگاهی پیدا کنید، می‌توانید از آن به نفع خود برای سودآوری در بروکر الیمپ ترید استفاده کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

ارتباط یا در واقع همبستگی جفت‌ ارزها به حالت های مختلفی وجود دارد و در برخی این همبستگی مثبت بوده و در برخی نیز منفی است. در هنگام معامله و استفاده از اندیکاتورهای الیمپ ترید باید به این موضوع توجه کنید.

برای مثال اگر شما به معامله پوند بریتانیا در مقابل ین ژاپن بپردازید (GBP/JPY)، شما در واقع در حال معامله ترکیبی از جفت ‌ارزهای GBP/USD و USD/JPY هستید. بنابراین  GBP/JPY مطمئنا با دیگر جفت ‌ارزها ارتباط و همبستگی دارد.

با این حال ارتباط بین ارزها علاوه بر جفت‌ارز بودن، دلایل دیگری نیز دارد. در حالی که برخی جفت ‌ارزها با همراهی هم حرکت می‌کنند، برخی جفت ‌ارز های دیگر ممکن است در جفت‌ های مخالفی نسبت به هم حرکت کنند. از این رو بهترین زمان معامله الیمپ ترید برای جفت ارزهای مختلف متفاوت است.

دلار آمریکا در الیمپ ترید OlympTrade

دلار آمریکا با نماد USD رایج‌ ترین ارز معامله‌ شونده در دنیا محسوب می‌شود. دلار آمریکا جزو جدایی ناپذیر اکثر جفت‌ ارزهای معاملاتی در فارکس الیمپ ترید است. از آنجایی که دلار آمریکا در سرتاسر دنیا توسط بانک های مرکزی و موسسات سرمایه گذاری نگه‌داری می‌شود، به ارز ذخیره بین‌المللی تبدیل شده است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

با اینکه کشورهای مختلف ارز رسمی خود را حفظ کرده‌اند اما در بسیاری از کشورها می‌توان با دلار پرداخت کرد. علاوه بر این، برخی کشورها ارزش ارز خود را به دلار متصل می‌کنند. با این کار نرخ تبادل ثبات پیدا می‌کند و بازار تا حد زیادی نمی‌تواند قیمت را دیکته کند.

از طرف دیگر از دلار به عنوان ارز استاندارد برای بسیاری از کالاها استفاده می‌شود و از این رو ارزش آنها به ارزش دلار حساس است و در هنگام معامله این کالاها در بروکر OlympTrade باید به ارزش دلار نیز توجه ویژه داشته باشید.

از آنجایی که دلار به طور بسیار رایجی مورد استفاده است، شما به احتمال زیاد در هنگام معامله جفت‌ارزها و دیگر موارد حتی CFD های الیمپ ترید، با آن مواجه خواهید شد.

بنابراین بهتر است به تحلیل فاندامنتال دلار از جمله گزارش های مربوط به نرخ بهره در ایالات متحده آمریکا و همینطور تورم در آنجا توجه کنید چون این موارد بر روی ارزش دلار تاثیر بسزایی دارد.

برای مثال جفت ‌ارز EUR/USD تمایل به داشتن یک همبستگی منفی با USD/CHF و یک همبستگی مثبت با GBP/USD دارد. این به ترتیب به همبستگی مثبت ارزهای یورو، پوند بریتانیا و فرانک سوئیس بستگی دارد. در زمان تحقیق درباره الیمپ ترید و نحوه معامله در آن به این مورد توجه کنید.

معامله یورو اروپا در الیمپ ترید OlympTrade

دومین ارز رایج و محبوب در بازار معاملات فارکس یورو است. این ارز به ارز رسمی اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا تبدیل شده است. کشورهایی وجود دارد که مانند دلار، ارزهای خود را به ارزش یورو متصل کرده‌اند تا نرخ تبادل آن را تثبیت کنند.

به دلیل محبوبیت بالایی یوروی اروپا، این ارز به دومین ارز ذخیره یا Reserve Currency تبدیل شده است. در کابین الیمپ ترید نیز به راحتی می‌توان به شارژ حساب الیمپ ترید با این ارز پرداخت.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

یورو که با نماد EUR شناخته می‌شود، نقدینگی جفت ارزهایی که در آن حضور دارد را افزایش می‌دهد. این ارز به رویدادهای سیاسی در منطقه اروپا واکنش جدی نشان می‌دهد.

برای مثال در زمانی که یورو معرفی شد، نرخ های بهره محلی به طور واضحی افت کردند و به این حرکت واکنش نشان دادند. در استراتژی های الیمپ ترید خود این مورد را می‌توانید لحاظ کنید.

معامله ین ژاپن در بازار الیمپ ترید

بین ارزهای آسیایی، ین ژاپن محبوب ترین ارز در بازارهای فارکس محسوب می‌شود. با بررسی بروکر الیمپ ترید نیز به راحتی می‌توانید متوجه شوید که این ارز محبوبیت بالایی بین معامله گران و سرمایه گذاران دارد.

ارزش ین وضعیت اقتصاد ژاپن را منعکس می‌کند و همینطور به وضعیت کلی منطقه آسیا و اقیانویسه واکنش نشان می‌دهد. ارزش ین ژاپن که با نماد JPY شناخته می‌شود، به دلار آمریکا و همینطور یورو اروپا مرتبط است چون ین به طور گسترده‌ای در معامله حامل استفاده می‌شود.

معامله حامل به زبان ساده قرض گرفتن ین با هزینه بسیار کم به دلیل نرخ بهره کم و سرمایه گذاری کردن آن در ارزهایی که دارای بازده بیشتری می‌شود، است و در حساب های الیمپ ترید نیز قابل انجام است.

معامله پوند بریتانیا الیمپ ترید OlympTrade

پوند بریتانیا که با نام GBP شناخته می‌شود، در حال حاضر چهارمین ارز رایج در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. تا سال 2020 بریتانیا به اتحادیه اروپا تعلق داشت اما همان زمان نیز هیچوقت یورو را به عنوان ارز رسمی خود معرفی نکرد.

ارزش پوند بریتانیا ارتباط مستقیمی با وضعیت سیاسی و اقتصادی این کشور دارد. پوند بریتانیا در طول سالها در مقایسه با دیگر ارزهای بین‌المللی ارزش خود را ثابت کرده است و معیار مهمی برای بسیاری از کشورهای جهان است و در الیمپ ترید ایران نیز اهمیت بالایی دارد.

برای واریز و برداشت الیمپ ترید نیز شما می‌توانید از پوند بهره بگیرید و یا اینکه آن را به دیگر ارزها تبدیل کرده و در حساب زنده الیمپ ترید از آن استفاده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

جفت ‌ارز GBP/USD تمایل به داشتن همبستگی منفی با USD/CHF و یک همبستگی مثبت با EUR/USD دارد. این به دلیل همبستگی موجود در بین سه ارز پوند بریتانیا، فرانک سوئیس و یورو اروپا است.

دلار استرالیا در معاملات الیمپ ترید

دلار استرالیا که با نماد AUD شناخته می‌شود و برخی مواقع با نام Aussie از آن یاد می‌شود، جزو مهمترین ارزهای منطقه آسیا و اقیانوسیه است. ارزش دلار استرالیا بستگی بسیاری به شرایط صادرات کالاهای استرالیا دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید در سایت رسمی الیمپ ترید به معامله جفت ارزهایی که شامل دلار استرالیا می‌شود بپردازید،‌ حتما باید به شرایط اقتصادی و صادراتی استرالیا و همینطور ارتباطی که این ارز با دیگر ارزها از جمله ین ژاپن دارد، توجه داشته باشید.

برای مثال جفت‌ارز AUD/USD به داشتن همبستگی منفی با جفت ‌ارزهای USD/CAD، USD/CHF و USD/JPY تمایل دارد زیرا دلار آمریکا در این سه جفت ‌ارز، ارز پایه محسوب می‌شود. این روابط را می‌توانید از طریق ربات های الیمپ ترید نیز پیاده ‌سازی کنید.

همبستگی با USD/CAD نیز به این مربوط می‌شود که دلارهای کانادا و استرالیا همبستگی مثبتی را با هم به اشتراک می‌گذارند و هر دو ارزهایی هستند که از تغییرات قیمتی یک کالا تاثیر می‌پذیرند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

معامله دلار کانادا در الیمپ ترید OlympTrade

دلار کانادا که با نماد CAD شناخته می‌شود و همینطور به آن Loonie نیز گفته می‌شود، مشابه به دلار استرالیا، یک ارز مرتبط با وضعیت صادرات کالا محسوب می‌شود.

از آنجایی که کانادا مسئول صادرات کالاهای بسیاری به طور عمده نفت خام و فلزات گرانبها است که ارزش ارز این کشور بسیار به قیمت کالاهای آن بستگی دارد و در هنگام سرمایه گذاری در الیمپ ترید باید این نکته را در نظر بگیرید.

همینطور به دلیل نزدیکی به ایالات متحده آمریکا، کانادا به تغییرات اقتصاد آمریکا واکنش ویژه‌ای نشان می‌دهد و اگر می‌خواهید در بروکر معتبر الیمپ ترید به معامله نمادهای مرتبط با CAD بپردازید،‌ حتما باید به قیمت دلار آمریکا نیز توجه داشته باشید.

جفت ‌ارز USD/CAD تمایل دارد که همبستگی منفی با جفت ‌ارز‌های AUD/USD، GBP/USD و EUR/USD داشته باشد زیرا دلار آمریکا در این سه جفت ‌ارز، ارز دوم به شمار می‌آید.

اهمیت ارزهای برتر فارکس در الیمپ ترید

اهمیت بالایی دارد، ارزهایی که می‌خواهید معامله کنید را به طور کامل بشناسید. این به شما کمک می‌کند متوجه شوید که چه موارد بر روی قیمت این ارزها در الیمپ ترید فارسی تاثیر می‌گذارد و شما می‌توانید بر اساس این موارد عکس‌العمل نشاند دهید و سودآوری کنید.

6 ارز مهمی که در این مطلب به آن اشاره کردیم، بزرگترین ارزهای بازار فارکس محسوب می‌شوند و بخش بزرگی از مهمترین جفت ارزهای الیمپ ترید هستند.

این ارزها بزرگ در واقع پول و نقدینگی اصلی در دنیای معاملات امروز را بر عهده دارند. بازار فارکس یک سیستم یا شبکه به هم پیوسته است که در آن نرخ یک ارز بر روی دیگر ارزها نیز تاثیر می‌گذارد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

برای مثال نرخ تبادل جفت ارز EUR/USD به ما اعلام می‌کند که قیمت 1 یورو بر اساس دلار آمریکا چقدر است. در سایت بروکر الیمپ ترید شما می‌توانید تمام ارزهای بزرگ را معامله کنید که به صورت جفت ارزهای مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند.

همینطور شما می‌توانید از این ارزها برای برداشت از حساب الیمپ ترید نیز استفاده کنید یا اینکه حساب الیمپ ترید خود را با آنها شارژ کنید.

فراموش نکنید که الیمپ ترید دارای یک حساب دمو الیمپ ترید است که می‌توانید معامله این جفت ارزها را در آن امتحان کنید و با رفتار آنها در شرایط مختلف بازار و در هنگام نوسان و حالت افقی بازار آشنا شوید.

سوالات متداول بهترین ارزهای معامله در الیمپ ترید

چه جفت ارزهایی در الیمپ ترید قابل معامله است؟

پس از افتتاح حساب در الیمپ ترید شما می‌توانید تمام ارزهای بزرگ را معامله کنید که به صورت جفت ارزهای مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند. این شامل جفت ارزهای EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD، USD/CAD، USD/CHF، AUD/USD و غیره می‌شود.

رایج ترین ارز معامله شده در الیمپ ترید چیست؟

رایج ترین ارز بازار فارکس و الیمپ ترید دلار آمریکا یا USD است. دلار آمریکا جزو جدایی ناپذیر اکثر جفت‌ ارزهای معاملاتی است. از آنجایی که دلار آمریکا در سرتاسر دنیا توسط بانک های مرکزی و موسسات سرمایه گذاری نگه‌داری می‌شود، به ارز ذخیره بین‌المللی تبدیل شده است. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

برای واریز و برداشت الیمپ ترید چه ارزهای در دسترس است؟

شما می‌توانید از همه ارزهای مهم برای برداشت از حساب الیمپ ترید نیز استفاده کنید یا اینکه حساب الیمپ ترید خود را با آنها شارژ کنید.

کدام جفت ارز در الیمپ ترید بیشترین نقدینگی را دارد؟

جفت ارز EUR/USD دارای بیشترین نقدینگی و همینطور تاثیر بر روی دیگر جفت‌ارزها است. در الیمپ ترید بیشتر معامله گران و سرمایه گذاران به معامله این جفت ارز و تاثیرات آن می‌پردازند.

ین ژاپن در الیمپ ترید چقدر محبوبیت دارد؟

بین ارزهای آسیایی، ین ژاپن محبوب ترین ارز در بازارهای فارکس محسوب می‌شود. در معرفی بروکر الیمپ ترید نیز به راحتی می‌توانید متوجه شوید که این ارز محبوبیت بالایی بین معامله گران و سرمایه گذاران دارد.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

  • ۰۱/۰۸/۰۲
  • روزبه افشاری