فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

ارائه دهنده خدمات بازاهای مالی خصوصا بورس بین الملل و فارکس - افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای معتبر جهانی - اپلیکیشن و نرم افزار تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای - آموزش های بازارهای سرمایه مانند طلا ، در دورههای مقدماتی تا حرفه ای با بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده - راهکارهای کارگزاری و خدمات برنامه نویسی های خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای - بهینه سازی و ارتقاء استراتژیهای معاملاتی سود آور در قالب دانش اطلاعات بورسی

  • ۰
  • ۰

 💥نحوه معامله فارکس در پاکت آپشن💰

از آنجایی که امکان معامله فارکس و CFD های پاکت آپشن به پلتفرم PocketOption اضافه شده است، مشتریان این بروکر معتبر می‌توانند پس از ثبت نام در پاکت آپشن در کنار باینری آپشن، به معاملات فارکس نیز بپردازند.

معامله فارکس و  CFD ها در پاکت آپشن با استفاده از نرم افزار متاتریدر 5 در نسخه وب قابل انجام است. همانطور که می‌دانید متاتریدر 5 و نسخه قبلی آن یعنی متاتریدر 4 جزو محبوب‌ترین نرم‌افزارهای معاملاتی برای معاملات فارکس و CFD هستند.

از این رو اگر یک حساب دمو رایگان در پلتفرم بروکر پاکت آپشن داشته باشید و به افتتاح حساب پاکت آپشن پرداخته باشید، شما نیز می‌توانید به امکانات متاتریدر 5 برای معاملات فارکس بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله فارکس و CFD در پاکت آپشن💵 معامله CFD پاکت آپشن ترفندهای معاملاتی پاکت آپشن 💰مقایسه باینری آپشن و فارکس PocketOption ⚡استراتژی های فارکس پاکت آپشن✨

معامله با متاتریدر 5 در پاکت آپشن

امکان استفاده از نرم افزار آنلاین متاتریدر 5 یا MT5 با استفاده از رابط معاملاتی پاکت آپشن وجود دارد. همینطور شما می توانید به راحتی نرم افزار متاتریدر 5 پاکت آپشن را دانلود کرده و سرور، نام کاربری و کلمه عبور پاکت آپشن خود را به نسخه دسکتاپ اضافه کنید.

همه کاربران احراز هویت شده پاکت آپشن که موجودی حسابی بیشتر از 1000 دلار داشته باشند، دسترسی اتوماتیک به معامله زنده در این ترمینال خواهند داشت.

برای دسترسی به قابلیت ترمینال متاتریدر 5 در پلتفرم پاکت آپشن، کافی است منوی سمت چپ بر روی گزینه MT5 کلیک کنید. همینطور اپلیکیشن های جداگانه برای ویندوز، مک، لینوکس و همینطور اپلیکیشن های موبایل برای اندروید و آیفون را می‌توانید از بخش پلتفرم‌ ها (Platforms) در منوی سمت راست پیدا کنید.

با این قابلیت شما به راحتی می‌توانید به تنوع بخشی معاملات خود در پاکت آپشن بپردازید و با اضافه کردن معاملات فارکس پاکت آپشن و CFD به سبد معاملاتی خود،‌ ریسک از دست دادن سرمایه خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

معامله باینری آپشن در متاتریدر پاکت آپشن

متاتریدر در حال حاضر برای کاربران پلتفرم پاکت آپشن تنها برای معامله فارکس کلاسیک و CFD در دسترس است. بنابراین گزینه‌ای برای باینری آپشن از این روش وجود ندارد اما احتمالا در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن آن با ورود به سایت پاکت آپشن خواهیم بود.

در حال حاضر متاتریدری که در داخل پلتفرم پاکت آپشن وجود دارد اجازه معامله فارکس به صورت کلاسیک و همینطور معاملات CFD پاکت آپشن را به طور مستقیم از نسخه وب می‌دهد و برای این کار نیازی به دانلود و نصب برنامه‌ای ندارید.

به عنوان یک راه جایگزین شما می‌توانید نسخه دسکتاپ نرم افزار متاتریدر 5 را دانلود کنید و با ورود نام سرور، نام کاربری و رمز عبور پاکت آپشن از آن استفاده کنید.

آموزش دسترسی به متاتریدر در پاکت آپشن

برای دسترسی به امکانات پلتفرم متاتریدر در بروکر پاکت آپشن، در وب سایت رسمی پاکت آپشن و هنگامی که داخل کابین معاملاتی هستید، بر روی موجودی خود در منوی بالای صفحه کلیک کنید.

با این کار یک منو باز می‌شود که دارای سه گزینه متفاوت است. اولین گزینه شما را بین حساب دمو و زنده پاکت آپشن جابه‌جا می‌کند و به متاتریدر مربوط نمی‌شود. اما گزینه دوم به شما اجازه می‌دهد به معامله واقعی متاتریدر 5 در پاکت آپشن بپردازید.

گزینه سوم نیز همانطور که از نامش مشخص است، به شما اجازه می‌دهد در محیط متاتریدر 5 به معامله دمو پاکت‌ آپشن بپردازید و با تمرین کردن استراتژی های خود، در استفاده از MT5 مهارت کسب کنید.

توجه داشته باشید با کلیک کردن بر روی گزینه متاتریدر زنده (MetaTrader Live) یک پیام هشدار بر روی صفحه ظاهر می‌شود. در این پیام مشاهده می‌کنید که این گزینه برای معامله گران باتجربه با سطح بالای سود ارائه می‌شود. برای استفاده از امکانات این گزینه شما باید موجودی حساب خود را به بیش از 1000 دلار برسانید.

بنابراین اگر این امکان را ندارید بر روی گزینه متاتریدر 5 دمو کلیک کنید. با این کار یک صفحه باز می‌شود که در آن باید اطلاعات ورود و رمز عبور و سرور پاکت آپشن ایران خود را وارد کنید. نام کاربری به طور اتوماتیک ثبت شده است

اما توجه داشته باشید که رمزعبور در بالای صفحه است. با کلیک کردن بر روی آیکون چشم می‌توانید آن را مشاهد کنید و با زدن گزینه Copy to Clipboard می‌توانید آن را کپی کرده و در کادر مربوط به رمز عبور منتقل کنید. حالا متاتریدر 5 آماده استفاده شما است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

معامله فارکس و CFD در پاکت آپشن💵 معامله CFD پاکت آپشن ترفندهای معاملاتی پاکت آپشن 💰مقایسه باینری آپشن و فارکس PocketOption ⚡استراتژی های فارکس پاکت آپشن✨

مقایسه معامله فارکس و باینری آپشن PocketOption

معامله فارکس و CFD مقداری با معامله باینری آپشن در سایت بروکر پاکت آپشن متفاوت است. در حالی که باینری آپشن همیشه به یک تاریخ انقضا متصل است، یک معامله فارکس یا CFD از نظر زمانی محدودیتی ندارد.

در عوض شما در معاملات فارکس و یا CFD، دو سطح قیمتی انتخاب می‌کنید. اگر قیمت به یکی از آنها برسد، معامله بسته می‌شود و مبلغ سود یا ضرر شما به حساب پاکت آپشن منظور می‌شود.

🔥معامله فارکس در پاکت آپشن معامله باینری آپشن در پاکت آپشن
⚡بدون تاریخ انقضا دارای تاریخ انقضا
💥شخصی‌سازی نسبت ریسک و پاداش نسبت ریسک و پاداش مشخص
✨بهره‌مندی از کسب سود و توقف ضرر عدم نیاز به سطوح کسب سود و توقف ضرر
💰پتانسیل سودآوری و ضرر بالا سودآوری و ضرر ثابت

توقف ضرر و کسب سود در معاملات فارکس

اولین سطح قیمتی که باید مشخص کنید و اهمیت بالایی دارد، سطح توقف ضرر است. توقف ضرر در واقع حداکثر ضرر شما را در هنگامی که بازار خلاف میل شما حرکت کند، مشخص می‌کند. میزانی که در این حالت ضرر می‌کنید به اندازه مبلغ معامله و همینطور اهرم پاکت آپشن نیز بستگی دارد.

اگر شما یک توقف ضرر را در معامله فارکس خود مشخص نکنید و قیمت برخلاف شما حرکت کند، ممکن است شما کل مبلغ موجودی حساب های پاکت آپشن خود را تنها در یک معامله از دست بدهید.

سطح کسب سود نیز سطحی است که در آن شما از معامله خارج می‌شوید تا سود خود را به حساب خود اضافه کنید. زمانی که قیمت باب میل شما حرکت می‌کند، معامله در سطح کسب سود بسته به طور اتوماتیک بسته می‌شود و سود به موجودی حساب شما اضافه می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

سودآوری و ضرر در فارکس پاکت آپشن

یک تفاوت بزرگ دیگر بین معاملات فارکس و باینری آپشن در بروکر PocketOption پتانسیل سودآوری یا ضرر در آنها است. در باینری آپشن ها، شما از ابتدا می‌دانید که در صورت عدم موفقیت چقدر از دست می‌دهد و در صورت موفقیت چه میزان سود می‌کنید.

این مبالغ در ابتدا توسط بروکر در معامله باینری آپشن مشخص می‌شود. اما فارکس به صورت متفاوتی عمل می‌کند و متوجه شدن سود و ضرر در آن پیچیده تر است.

پتانسیل سودآوری و ضرر شما در فارکس توسط چندین عنصر مختلف تعیین می‌شود: حجم معامله شما، اهرم یا لوریج پاکت آپشن که از آن استفاده کرده‌اید و همینطور سطح توقف ضرر و کسب سود. با این موارد می‌توانید پس ورود به پاکت آپشن بدون فیلترشکن میزان احتمالی سودآوری و ضرر را تخمین بزنید.

همینطور یک هزینه یا اسپرد پاکت آپشن برای معامله شما در نظر گرفته می‌شود که در واقع تفاوت قیمت خرید و فروش یک نماد معاملاتی است و این به نمادی که شما انتخاب می‌کنید و شرایط بازار بستگی دارد. بروکر پاکت آپشن از این راه می‌توانید از خدمات خود درآمدزایی کند.

بنابراین معاملات فارکس و همینطور معاملات CFD در پاکت آپشن نسبت به معاملات باینری آپشن ریسک بیشتری دارند و در صورت استفاده ناصحیح از این نوع معاملات، شما ممکن است بسیار بیشتر از مبلغی که برای معامله اختصاص داده‌اید را از دست بدهید. اما در صورتی که روش استفاده از آن را بدانید، ریسک آن به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

مزایای معامله فارکس در پاکت آپشن

یکی از مزیت های مهمی که معامله فارکس و CFD نسبت به باینری آپشن در بروکر پاکت آپشن فارسی دارد این است که شما نیازی نیست نگران تاریخ انقضای معامله باشید.

در معامله باینری آپشن ممکن است بازار به سمت پیش‌بینی شما حرکت کند اما این حرکت کمی دیر اتفاق بیفتد و نتوانید به سودآوری برسید. اما در معاملات فارکس هنوز می‌توانید یک معامله متضرر را به یک معامله موفق و سودآور تبدیل کنید.

دیگر مزیت معامله فارکس این است که شما می‌توانید نسبت ریسک و پاداش در معاملات فارکس را خودتان در استراتژی پاکت آپشن خود تعریف کنید.

استراتژی های پاکت آپشن بسیاری وجود دارد که شما حتی اگر در هر سه یا پنج معامله یکی را موفق شوید، می‌توانید سودآوری داشته باشید. در این نوع استراتژی ها معمولا سودآوری در معامله بسیار بزرگتر از پتانسیل ضرر در نظر گرفته می‌شود.

استراتژی های فارکس پاکت آپشن

بسیاری از معامله گران که از قبل به معامله باینری آپشن پاکت آپشن می‌پرداختند حالا می‌خواهند وارد دنیای فارکس شوند و در سایت رسمی پاکت آپشن به معامله فارکس بپردازند. اما سوال این است که آیا می‌توان از استراتژی های باینری آپشن خود برای معاملات فارکس استفاده کنید؟

جواب از بسیاری از جهات مثبت است. مشکل اصلی این است که در استراتژی های باینری آپشن سطوح توقف ضرر و کسب سود در نظر گرفته نمی‌شود. در زیر به برخی از استراتژی های مهمی که می‌توانید در معاملات فارکس استفاده کنید و برای تشخیص سطوح توقف ضرر و کسب سود از آن بهره ببرید، اشاره کرده‌ایم:

استراتژی فیبوناچی: شما می‌توانید سطوح اصلاحی فیبوناچی را به استراتژی خود اضافه کنید. با این کار می‌توانید سطوح توقف ضرر و کسب سود را مشخص کنید.

خطوط مقاومت و حمایت: حداکثر بالا و حداقل پایین قیمت را با یک خطوط افقی به هم متصل کنید. قیمت اغلب جهت خود را در این خطوط عوض می‌کند. از این خطوط برای تشخیص توقف ضرر و کسب سود نیز می‌توانید استفاده کنید. همینطور به شکلی مشابه می‌توانید از میانگین متحرک ها و خطوط ترند نیز در سایت پاکت آپشن بدون فیلتر بهره بگیرید.

توقف ضرر و کسب سود ثابت: یک گزینه دیگر این است که خودتان توقف ضرر و کسب سود را مشخص کنید. اگر نسبت مناسبی بین آنها در نظر بگیرید، این می‌تواند نتیجه بسیار مثبتی به همراه داشته باشد.

اندیکاتورهای پاکت آپشن: شما می‌توانید از اندیکاتورها استفاده کنید و زمانی که اندیکاتور به سطح موردنظر رسید از معامله خارج شد. البته همیشه از این روش برای کسب سود استفاده کنید و هیچ وقت برای توقف ضرر استفاده نکنید چون خودتان باید از معامله خارج شوید.

به طور کلی راه‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید استراتژی باینری آپشن خود را به یک استراتژی مناسب برای معاملات فارکس تبدیل کنید. امکان استفاده از ربات های پاکت آپشن و نرم افزارهای اتوماتیک نیز وجود دارد.

به یاد داشته باشید که نسبت بین توقف ضرر و کسب سود مهمترین جنبه معاملات فارکس است. این مورد همینطور زمان میانگینی که یک معامله ممکن است طول بکشد را نیز مشخص می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم کار خود را از یک حساب دمو پاکت آپشن شروع کنید و به صورت عملی روند معامله فارکس پاکت آپشن را تجربه کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

معامله فارکس و CFD در پاکت آپشن💵 معامله CFD پاکت آپشن ترفندهای معاملاتی پاکت آپشن 💰مقایسه باینری آپشن و فارکس PocketOption ⚡استراتژی های فارکس پاکت آپشن✨

سوالات متداول آموزش معامله فارکس پاکت آپشن

نحوه استفاده از متاتریدر 5 در پاکت آپشن چطور است؟

امکان استفاده از نرم افزار آنلاین متاتریدر 5 یا MT5 با استفاده از رابط معاملاتی پاکت آپشن وجود دارد. همینطور شما می توانید به راحتی نرم افزار متاتریدر 5 را دانلود کرده و سرور، نام کاربری و کلمه عبور پاکت آپشن خود را به نسخه دسکتاپ اضافه کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

تفاوت معامله باینری آپشن و فارکس در پاکت آپشن چیست؟

در حالی که باینری آپشن همیشه به یک تاریخ انقضا متصل است، یک معامله فارکس یا CFD از نظر زمانی محدودیتی ندارد. در عوض شما پس از افتتاح حساب در پاکت‌ آپشن، در معاملات فارکس و یا CFD، دو سطح قیمتی انتخاب می‌کنید. اگر قیمت به یکی از آنها برسد، معامله بسته می‌شود و مبلغ سود یا ضرر شما به حساب پاکت آپشن منظور می‌شود.

مزیت اصلی معامله فارکس در پاکت آپشن چیست؟

یکی از مزیت های مهمی که معامله فارکس و CFD نسبت به باینری آپشن در بروکر Pocket Option دارد این است که شما نیازی نیست نگران تاریخ انقضای معامله باشید. در معامله باینری آپشن ممکن است بازار به سمت پیش‌بینی شما حرکت کند اما این حرکت کمی دیر اتفاق بیفتد و نتوانید به سودآوری برسید. اما در معاملات فارکس هنوز می‌توانید یک معامله متضرر را به یک معامله موفق و سودآور تبدیل کنید.

آیا می‌توان از استراتژی باینری برای فارکس پاکت آپشن استفاده کرد؟

جواب در بسیاری از جهات مثبت است. مشکل اصلی این است که در استراتژی های باینری آپشن سطوح توقف ضرر و کسب سود در نظر گرفته نمی‌شود. بنابراین به منظور اینکه از استراتژی باینری آپشن خود برای معاملات فارکس پاکت آپشن استفاده کنید، باید از ابزار مشخص کردن سطوح کسب سود و توقف ضرر بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

ریسک معامله فارکس نسبت به باینری آپشن Pocketoption چقدر است؟

معاملات فارکس و همینطور معاملات CFD در پاکت آپشن نسبت به معاملات باینری آپشن ریسک بیشتری دارند و در صورت استفاده ناصحیح از این نوع معاملات، شما ممکن است بسیار بیشتر از مبلغی که برای معامله اختصاص داده‌اید را از دست بدهید. اما در صورتی که روش استفاده از آن را بدانید، ریسک معامله پاکت آپشن به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

  • ۰۱/۰۸/۰۲
  • روزبه افشاری