فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

ارائه دهنده خدمات بازاهای مالی خصوصا بورس بین الملل و فارکس - افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای معتبر جهانی - اپلیکیشن و نرم افزار تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای - آموزش های بازارهای سرمایه مانند طلا ، در دورههای مقدماتی تا حرفه ای با بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده - راهکارهای کارگزاری و خدمات برنامه نویسی های خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای - بهینه سازی و ارتقاء استراتژیهای معاملاتی سود آور در قالب دانش اطلاعات بورسی

  • ۰
  • ۰

🔥دستورهای معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade💰

انواع مختلفی از دستورهای معاملاتی در بازار فارکس وجود دارد که معامله ‌گران برای مدیریت معاملات خود از آنها استفاده می‌کنند و پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید می‌توانید از آنها بهره بگیرید.

پس از بررسی بروکر الیمپ ترید، شناختن این دستورهای معاملاتی می‌تواند به معامله‌ گران کمک کند که به طور مناسبی به بازار وارد شده و از آن خارج شوند.

دستورهای معاملاتی عضوی بسیار مهم از هر معامله محسوب می‌شوند زیرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ایجاد حس اطمینان در معامله می‌شود که معامله خود را در زمان و با قیمت دلخواه پیاده‌سازی کنند.

انتخاب دستور مناسب همینطور می‌تواند باعث به حداکثر رساندن سودآوری در بازارهای معاملاتی شود. از این رو بروکر الیمپ ترید ایران انواع مختلفی از دستورها را برای استفاده مشتریان خود فراهم آورده است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور توقف ضرر Stop Loss الیمپ ترید

حرکات بازار می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند و دستور توقف ضرر (Stop Loss) یکی از تنها مکانیزم ‌هایی است که معامله ‌گران برای حفاظت خود در مقابل ضرر فراوان در اختیار دارند. در هنگام معامله فارکس، باینری و CFD ها در بروکر الیمپ ترید می‌توان از این دستور استفاده کرد.

توقف ضررها در فارکس انواع مختلفی دارند و به روش ‌های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکر الیمپ ترید فارسی ارائه می‌شود تا ضررها در بازارهای پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود.

این کار با ثبت یک دستور توقف ضرر، چند پیپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است.

یک توقف ضرر می‌تواند به معاملات کوتاه یا بلندمدت متصل شود و آن را به یک ابزار بسیار مفید برای هر استراتژی الیمپ ترید تبدیل کند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور توقف ضرر دنباله دار الیمپ ترید

برای معامله ‌گرانی که می‌خواهند بیشترین کنترل را داشته باشند، توقف ضررهای دنباله ‌دار گزینه‌ مناسبی برای انواع معامله گران الیمپ ترید است.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قیمت بازار را می‌توان به صورت یک مبلغ دلاری ثابت یا یک درصد مشخص کرد. اگر شرایط توقف ضرر ایجاد شود و قیمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا می‌شود.

توقف ضرر دنباله‌دار در واقع توقف ضررهایی هستند که با حرکت قیمت به نفع معامله‌ گر، تغییر پیدا کرده و قیمت را دنبال می‌کنند تا ریسک اشتباه کردن در پیش‌بینی روند بازار را بیشتر از همیشه در حساب های الیمپ ترید کاهش دهند.

برای مثال فرض کنید یک معامله ‌گر برای جفت‌ارز EUR/USD در قیمت 1.1720 وارد معامله شده و یک توقف ضرر 167 پیپی را در 1.1553 ثبت کرده است.

با افزایش قیمت به 1.1730، سطح توقف ضرر نیز از 1.1553 بالاتر رفته و به سطح 1.1563 تغییر پیدا می‌کند و می‌توانید برای مدت بیشتری به سودآوری در الیمپ ترید بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

دستور کسب سود Take Profit الیمپ ترید

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در بروکر معتبر الیمپ ترید در واقع مرحله‌ آسان است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را مشخص می‌کند.

یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت. این دستورها را بهتر است در حساب دمو الیمپ ترید استفاده کنید.

با ثبت یک دستور توقف ضرر و کسب سود، نسبت ریسک و پاداش معامله قبل از ثبت معامله مشخص می‌شود. بر اساس این اطلاعات شما می‌توانید تصمیم‌ بگیرید که وارد معامله شوید یا خیر.

اهداف کسب سود می‌توانند بر اساس داده ‌های واقعی شکل بگیرند مانند الگوهای الیمپ ترید رایج در چارت‌ های قیمتی و غیره. کسب سود اگر بر اساس تحلیل منطقی انجام بگیرد، می‌تواند احساسات از معاملات تصمیم‌ گیری را حذف کند و ریسک را کاهش دهد.

توجه داشته باشید که ثبت نقاط کسب سود الیمپ ترید نیازمند مهارت است و نباید بر اساس امید و شانس و به صورت تصادفی بر روی معاملات اعمال شود.

ممکن است قیمت به سطح کسب سود نرسد. قیمت می‌تواند به کسب سود نزدیک شود اما تغییر جهت داده و به سراغ سطح توقف ضرر الیمپ ترید برود. همانطور که گفتم این سطوح نیازمند مهارت هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

دستورهای در حال انتظار Pending الیمپ ترید

آیا از نشستن در مقابل چارت ها برای 10 تا 12 ساعت در روز خسته شده‌اید؟ با دستورهای در حال انتظار، نیازی نیست که برای معامله در پلتفرم الیمپ ترید، صبر کنید تا بازار حرکتی باب میل شما انجام دهد. بازار صرف نظر از حضور شما کار می‌کند و دستور شما به طور اتوماتیک اجرا می‌شود.

بنابراین تا زمانی که بازار به نقطه مشخص شده‌ای که توسط شما تعیین شده است نرسد، معامله انجام نخواهد شد. این نقطه مشخص می‌تواند یک زمان مشخص باشد یا اینکه قیمتی تعیین شده در بازار باشد.

در واقع می‌توان گفت دستورهای در حال انتظار تا حدودی وظیفه برخی ربات های معامله گر الیمپ ترید را می‌توانند انجام ‌دهند.

آموزش دستور در حال انتظار الیمپ ترید

پس از معرفی بروکر الیمپ ترید، بیایید فرض کنیم که ما پیش ‌بینی کرده‌ایم قیمت جفت ارز EUR/USD افزایش خواهد یافت و زمانی که به قیمت 1.1600 برسد، تغییر جهت خواهد داد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

در هنگام استفاده از یک دستور در حال انتظار یا Pending Order شما لازم نیست که در مقابل چارت بمانید و منتظر باز شدن معامله باشید. کافی است نماد معاملاتی موردنظر را انتخاب کرده و سطح قیمتی که می‌خواهید معامله در آن انجام شود را تعیین کنید.

سپس در منوی سمت راست کابین الیمپ ترید بر روی Order کلیک کنید. حالا لازم است که قیمت را در کادر Quote وارد کنید. شما همینطور می‌توانید یک حداقل بازده برای معامله Fixed Time Trades یا باینری آپشن الیمپ ترید تعیین کنید.

همینطور می‌توانید سطوح توقف ضرر و کسب سود را برای معامله خود تنظیم کنید. حالا مهمترین مورد یعنی زمان باقی می‌ماند. زمانی که معامله به طور اتوماتیک در آن باز می‌شود را انتخاب کنید. معاملات اتوماتیک الیمپ ترید از این جهت اهمیت دارند.

پس از این موارد تنها چیزی که باقی مانده است انتخاب گزینه سبز رنگ بالا یا خرید و گزینه قرمز رنگ پایین یا فروش است. این تصمیم به این بستگی دارد که فکر می‌کنید قیمت نماد پس از مدت زمان مشخص افزایش خواهد یافت یا اینکه کاهش پیدا می‌کند.

زمانی که معامله تنظیم شد، شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی بخش Trades پلتفرم الیمپ ترید در منوی سمت چپ و انتخاب Orders یا دستورها آن را مشاهده کنید.

روش های دستور در حال انتظار الیمپ ترید

دو روش اصلی برای استفاده از دستورهای در حال انتظار الیمپ ترید وجود دارد. همانطور که بالاتر گفتیم شما می‌توانید زمان باز شدن معامله را انتخاب کنید و معامله شما دقیقا در همان زمان باز خواهد شد.

اما مشکل این است به طور مشخصی پیش‌ بینی قطعی اینکه در یک زمان خاص روند بازار چطور خواهد بود، غیرممکن است. به همین دلیل شما بهتر است پیاده‌ سازی دستور در حال انتظار از طریق زمان را کنار بگذارید و به دنبال روش دوم بروید.

توجه داشته باشید که بسته به شرایط بازار کمیسیون الیمپ ترید می‌تواند برای معاملات متفاوت باشد چون اسپرد الیمپ ترید برای نمادها تغییر پیدا می‌کند.

در روش دوم ما به باز کردن دستور در حال انتظار از طریق قیمت نماد معاملاتی می‌پردازیم. به طور مشابهی در این روش نیز شما نماد و میزان سرمایه گذاری را مشخص می‌کنید، سطوح کسب سود و توقف ضرر را نیز ثبت می‌کنید.

اما در عوض مشخص کردن زمان باز شدن معامله، قیمت نماد را مشخص کنید و هر زمانی که نماد معاملاتی موردنظر به قیمت مشخص شده برسد،‌ معامله شما باز خواهد شد. فراموش نکنید که قبل از ثبت معامله به شارژ حساب الیمپ ترید خود بپردازید.

این روش به شما پیشنهاد می‌شود چون شما می‌توانید از طریق تحلیل تکنیکال الیمپ ترید و همینطور تحلیل فاندامنتال پیش‌بینی کنید که قیمت یک نماد به چه سطحی خواهد رسید حتی اگر زمان دقیق آن را ندانید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

توجه داشته باشید که سطوح حمایت و مقاومت می‌توانند به عنوان سطوح قیمتی برای دستورهای در حال انتظار در حساب الیمپ ترید استفاده شوند. بنابراین زمانی که شما یک دستور در حال انتظار را ثبت می‌کند، معامله به طور اتوماتیک زمانی که قیمت به آن سطح برسد باز خواهد شد.

مزایای دستور در حال انتظار OlympTrade

🔥نکات مثبت دستور در حال انتظار نکات منفی دستور در حال انتظار
💥صرفه جویی در زمان معامله گر امکان ایجاد اسلیپیج در معامله
✨امکان ویرایش پارامترها قبل از باز شدن معامله امکان تداخل معاملات در صورت استفاده بسیار
💵امکان ترکیب با دستورهای توقف ضرر و کسب سود عدم امکان سودآوری سریع

 

به لطف دستورهای در حال انتظار در پلتفرم الیمپ ترید فارسی، در واقع معامله کردن می‌تواند به طور کاملا اتوماتیک و بدون حضور شما انجام شود. این به شما زمان آزاد بیشتری فراهم می‌کند که می‌توانید برای تحلیل دقیق‌تر بازار و پیش‌بینی از آن بهره بگیرید.

در معامله جفت ‌ارزها در سایت رسمی الیمپ ترید، نقاط ورود در واقع نقطه حال حاضر قیمتی نیست و قیمتی است که پایین‌تر یا بالاتر از قیمت فعلی است. استفاده از دستور در حال انتظار باعث می‌شود کمی فشار از روی دوش های شما برداشته شود.

شما لازم نیست که به دقت نوسان های قیمتی را دنبال کنید و تنها کافی است سطح قیمتی را مشخص کرده و معامله به طور اتوماتیک انجام خواهد شد. این باعث می‌شود احساسات بازار الیمپ ترید نیز تا حدی زیادی از روند معاملاتی شما حذف شود.

علاوه بر این، معامله حتی در صورت عدم حضور شما نیز ادامه پیدا می‌کند. با دستورهای در حال انتظار، حتی اگر شما روند بازار را دنبال نمی‌کنید، معامله به باز بودن خود ادامه می‌دهد.

امکانات دستورهای در حال انتظار در الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید ایران اطمینان حاصل کرده است که شما بتوانید در همه مواقع دستور در حال انتظار خود را لغو کنید. بنابراین اگر فکر می‌کنید که بهترین کار در شرایط فعلی بازار لغو کردن معامله است، می‌توانید به راحتی از دکمه لغو یا Cancel استفاده کنید.

یک ویژگی جذاب دیگر دستورهای در حال انتظار در پلتفرم الیمپ ترید این است که شما می‌توانید پس از ثبت دستور، سطوح توقف ضرر و کسب سود خود را ویرایش کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق صفحه Trades در سمت راست کابین الیمپ ترید انجام دهید.

در الیمپ ترید شما می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به دستورهای در حال انتظار را به وضوح مشاهده کنید. قیمت فعلی، قیمت باز شدن معامله، سطح توقف ضرر و سطح کسب سود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

به طور کلی با ویژگی‌ها و امکاناتی که بروکر OlympTrade برای مشتریان خود در این زمینه فراهم کرده است، در زمان شما صرفه جویی بسیاری خواهد شد و می‌توانید از این طریق سودآوری خود را در تمام زمینه ها از جمله معامله رمزارزها در الیمپ ترید به حداکثر برسانید.

سوالات متداول دستورهای معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

بهترین دستور الیمپ ترید کدام است؟

هر دستوری برای همه مواقع و همه معامله گران بهترین محسوب نمی‌شود. پس از افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید شما می‌توانید انواع دستورها را امتحان کنید. برخی دستورها در شرایط مختلف کارایی دارند. بنابراین بهتر است از هر کدام استفاده کنید و ببینید کدام برای شما سودآوری و راحتی بیشتری به همراه دارد.

چرا از توقف ضرر در الیمپ ترید استفاده می‌کنیم؟

توقف ضررها در فارکس انواع مختلفی دارند و به روش ‌های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکرها ارائه می‌شود تا ضررها در بازارهای پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

کسب سود الیمپ ترید چه فوایدی دارد؟

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را مشخص می‌کند. یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور در حال انتظار چیست؟

در هنگام استفاده از یک دستور در حال انتظار یا Pending Order شما لازم نیست که در مقابل چارت بمانید و منتظر باز شدن معامله باشید. کافی است نماد معاملاتی موردنظر را انتخاب کرده و بر اساس استراتژی های الیمپ ترید سطح قیمتی که می‌خواهید معامله در آن انجام شود را تعیین کنید.

چطور از دستور در حال انتظار استفاده کنیم؟

استفاده از دستور در حال انتظار از طریق دو روش در حساب های الیمپ ترید قابل انجام است. شما می‌توانید یک زمان مشخص را برای اجرای دستور در حال انتظار انتخاب کنید یا اینکه یک قیمت را مشخص کنید که با رسیدن نماد به آن قیمت معامله باز شود.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

  • ۰۱/۰۷/۱۷
  • روزبه افشاری