فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

ارائه دهنده خدمات بازاهای مالی خصوصا بورس بین الملل و فارکس - افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای معتبر جهانی - اپلیکیشن و نرم افزار تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای - آموزش های بازارهای سرمایه مانند طلا ، در دورههای مقدماتی تا حرفه ای با بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده - راهکارهای کارگزاری و خدمات برنامه نویسی های خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای - بهینه سازی و ارتقاء استراتژیهای معاملاتی سود آور در قالب دانش اطلاعات بورسی

  • ۰
  • ۰

الیمپ ترید یکی از بروکرهای معتبر و محبوب در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود که خدمات متنوعی در حیطه معاملات فارکس برای معامله گران فراهم می‌کند.

بروکر الیمپ ترید جدیدا دوباره پشتیبانی از معامله گران ساکن ایران را آغاز کرده است و شما می‌توانید به راحتی با ثبت نام در بروکر الیمپ ترید به معامله بپردازید و سودآوری کنید.

همینطور روش های واریز و برداشت الیمپ ترید متنوع بوده و شما می‌توانید از بین موارد مختلفی مانند کیف پول های وب مانی، اسکریل و همینطور شارژ و برداشت با رمزارزها، این کار را انجام دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

امکانات و مزایای بروکر الیمپ ترید🔥 OlympTrade فارکس💵 بهترین ترفندهای بروکر الیمپ ترید💰 ربات های معامله گر بروکر الیمپ ترید⚡ انواع چارت بروکر الیمپ ترید

مزایای بروکر الیمپ ترید OlympTrade

پلتفرم معاملاتی الیمپ ترید دارای مزایا و امکانات بسیاری است که باعث جلب توجه مشتریان بسیاری از سرتاسر دنیا شده است. در این مطلب به موارد مهمی اشاره می‌کنیم که قبل از ورود به الیمپ ترید باید از آنها آگاه باشید.

در بروکر الیمپ ترید در ایران بیش از 70 جفت ارز معاملاتی و همینطور دیگر انواع نمادهای معاملاتی که مداوم در حال ترند هستند برای معامله در دسترس است و به راحتی می‌توانید از این ترندها در بازارهای مختلف نمادهای معاملاتی سودآوری کسب کنید.

در الیمپ ترید می‌توانید به راحتی یک استراتژی معاملاتی بهینه را انتخاب کرده و حتی با مبالغ کم شروع به معامله و سوداوری کنید. قابلیت های توقف ضرر و کسب سود به شما کمک می‌کند که سود خود را به حداکثر رسانده و ضررهای خود را به حداقل برسانید.

یکی از مهمترین مزایای معامله در الیمپ ترید این است که میزان سودآوری در الیمپ ترید سقفی ندارد و از طرف دیگر حداکثر ضرر به اندازه میزان سرمایه‌ گذاری شده می‌باشد.

توجه داشته باشید که معاملات فارکس در الیمپ ترید هم برای معامله گرانی که ترجیح می‌دهند تعداد بزرگی معامله در نشست معاملاتی انجام دهند و هم برای معامله گرانی که علاقه مند به معاملات بلندمدت هستند، مناسب است.

علاوه بر این موارد، بروکر الیمپ ترید منابع آموزشی رایگانی را برای معامله فراهم کرده است و شما می‌توانید از استراتژی های الیمپ ترید آماده، وبینارها و ویدیوهای آموزشی این بروکر بهره‌مند شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

شرایط معامله الیمپ ترید | قوانین OlympTrade

حداقل سرمایه گذاری برای هر معامله در بروکر الیمپ ترید 1 دلار یا یورو تعیین شده است. حداکثر میزان معامله نیز بر اساس وضعیت شما تعیین می‌شود. اگر به تازگی معامله در بروکر الیمپ ترید را شروع کرده‌اید دارای وضعیت Starter هستید و تا 2 هزار دلار یا یورو بدون ضرب‌کننده (Multiplier) یا 1 میلیون دلار یا یورو با ضرب‌کننده، می‌توانید معامله کنید.

اگر وضعیت پیشرفته یا Advanced داشته باشید، این میزان به 3 هزار دلار یا یورو می‌رسد و در صورت داشتن مقام Expert یا متخصص، می‌توانید تا 4 هزار دلار یا یورو در هر معامله سرمایه گذاری کنید. این موارد برای انواع حساب الیمپ ترید صحت دارد.

بروکر الیمپ ترید از استاپ اوت Stop Out برای معاملات خود استفاده می‌کند. استاپ اوت قابلیتی است که به صورت اتوماتیک یک معامله متضرر را می‌بندد و از ایجاد موجودی منفی برای معامله گر جلوگیری می‌کند.

در پلتفرم الیمپ ترید برای اکثر نمادهای معاملاتی استاپ اوت بر روی 0 درصد قرار گرفته است و این یعنی زمانی که ضرر به 100 درصد از سرمایه اختصاص داده شده برسد، معامله بسته می‌شود.

با این حال، نمادهایی وجود دارد (برای مثال سهام، کریپتوکارنسی ها و شاخص‌ها) که استاپ اوت برای آنها بر روی 50 درصد قرار گرفته است. این یعنی زمانی که در معامله 50 درصد از سرمایه خود را از دست دهید،‌ معامله به طور اتوماتیک بسته می‌شود. پشتیبانی الیمپ ترید می‌تواند در مورد جزئیات استاپ اوت به شما کمک کند.

کمیسیون الیمپ ترید OlympTrade

در هنگام باز کردن ترید در الیمپ ترید، مقدار مشخصی از موجودی معامله گر کم می‌شود. این مقدار به موارد مختلفی مانند میزان معامله، ضرب کننده، مشخصات نماد معاملاتی و غیره، بستگی دارد.

کمیسیون هر معامله در کنار بقیه اطلاعات معامله نمایش داده می‌شود. با این حال ممکن است پرداخت نهایی به دلیل شرایط بازار در برخی مواقع به اندازه کمی متغیر باشد.

هزینه شبانه یا سواپ نیز کمیسیونی است که برای منتقل کردن معامله از یک روز به یک روز بعدی از موجودی معامله گر کم می‌شود. میزان این کمیسیون به مواردی مانند جهت معامله، میزان معامله، ضرب کننده و نرخ شبانه جفت ارز مربوط می‌شود.

توجه داشته باشید که بروکر الیمپ ترید فارکس برای عدم فعالیت کمیسیون دریافت می‌کند و این در هنگام بررسی بروکر الیمپ ترید باید جزو مواردی باشد که باید از آن آگاه باشید. اگر معامله گری برای 180 روز هیچ معامله‌ای در حساب زنده الیمپ ترید خود انجام نداده باشد، الیمپ ترید این حق را دارد که هر ماه 10 دلار از حساب معاملاتی کاربر کم کند.

اگر بونوس الیمپ ترید در حساب وجود دارد و مبلغ واقعی وجود ندارد،‌ بونوس از کاربر پس گرفته می‌شود و اگر هیچ مبلغی در حساب نباشد،‌ کمیسیونی دریافت نمی‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

امکانات و مزایای بروکر الیمپ ترید🔥 OlympTrade فارکس💵 بهترین ترفندهای بروکر الیمپ ترید💰 ربات های معامله گر بروکر الیمپ ترید⚡ انواع چارت بروکر الیمپ ترید

توقف ضرر و کسب سود در الیمپ ترید

در معرفی بروکر الیمپ ترید یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید، انواع دستورهای توقف ضرر، کسب سود و البته توقف ضرر دنباله دار را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند به خوبی مدیریت ریسک در الیمپ ترید کرده و سودهای خود را دریافت کنند.

دستور کسب سود دستوری است که به صورت اتوماتیک یک معامله سودآور را می‌بندد. پس از اینکه سود کسب شده به سطحی می‌رسد که قبلا تعیین کرده‌اید،‌ معامله بسته شده و سود موردنظر به شما تعلق می‌گیرد.

دستور توقف ضرر الیمپ ترید نیز از ضرر بیش از حد در معاملات جلوگیری می‌کند. ابتدا یک سطحی را برای ضرر در نظر می‌گیرید و اگر قیمت به آن سطح برسد، معامله به صورت اتوماتیک بسته می‌شود.

توقف ضرر دنباله دارد، محبوبیت بالایی در بازار معاملاتی دارد و در آموزش الیمپ ترید بسیاری به دنبال کسب مهارت در استفاده از آن هستند. توقف ضرر دنباله دارد در واقع توقف ضرری است که با حرکت بازار به روز رسانی می‌شود و اگر در جهت سودآوری حرکت کنید، سطح توقف ضرر نیز حرکت کرده و اجازه می‌دهد بیشتر سودآوری کنید.

دستورهای در حال انتظار الیمپ ترید

دستور در حال انتظار یا Pending Order در واقع یک دستور فارکس است که در یک زمانی در آینده اجرا می‌شود. این نوع دستور در زمانی اجرا می‌شود که نماد معاملاتی برای معامله در دسترس قرار بگیرد یا به یک قیمت از پیش تعیین شده برسد یا اینکه به یک زمان مشخصی برسد. سپس می‌توانید در مورد این سودآوری، برای برداشت از الیمپ ترید اقدام کنید.

البته می‌توانید انتظار مقداری اسلیپیج را داشته باشید. اسلیپیج در واقع زمانی رخ می‌دهد که معامله گر قیمت اجرای متفاوتی از چیزی که انتظار می‌رود را دریافت می‌کند. اسلیپیج همان تغییر قیمت بین زمانی که دستور معامله صادر می‌شود و زمانی است که دستور اجرا می‌شود.

در همه حساب های الیمپ ترید اگر وقتی بازار بسته است یک دستور در حال انتظار خلق کنید،‌ دستور در آغاز نشست معامله با قیمت باز شدن بازار اجرا می‌شود.

اگر شما یک دستور در حال انتظار برای یک نماد تعیین کنید که در یک قیمت خاصی اجرا شود، زمانی که قیمت به آن سطح می‌رسد،‌ دستور اجرا خواهد شد. همینطور می‌توانید یک زمان مشخص را تعیین کنید که دستور در حال انتظار در همان زمان مشخص اجرا شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

ربات های معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

ربات ها یا Expert Advisors در واقع الگوریتم هایی هستند که به شما کمک می‌کند تا بهترین زمان برای باز کردن معاملات پیدا کنید. بهترین ربات الیمپ ترید با دقت بالا همه تغییرات ترند را بررسی می‌کنند و مشخص می‌کنند که چه زمانی برای باز کردن معامله بیشترین سود را برای شما به همراه دارد.

بروکر الیمپ ترید ربات های MACD، Moving Average و Predator را به سرمایه گذاران و معامله گران خود ارائه می‌کند. ربات MACD به طور مداومی بر اساس استراتژی میانگین متحرک همگرا واگرا سیگنال هایی را برای شما فراهم می‌کند.

ربات معامله گر الیمپ ترید با نام Predator نیز پیشنهادهایی برای ورود به معامله بر اساس استراتژی منحصربفرد Predatory Look ارائه می‌کند. این استراتژی از دو اندیکاتور موثر و محبوب تمساح و Awesome Oscillator بهره می‌برد.

شما می‌توانید به راحتی و مستقیما بر روی سایت رسمی الیمپ ترید به این ربات های معاملاتی دسترسی پیدا کنید و با پرداخت یک حق عضویت یک ماه تا یک ساله از خدمات این ربات ها و سیگنال های آنها بهره مند شوید.

🔥ربات های الیمپ ترید اندیکاتورهای مورد استفاده ربات
💲ربات MACD میانگین متحرک همگرا واگرا
⚡ربات Predator اندیکاتور تمساح و Awesome Oscillator
💥ربات Moving Average دو میانگین متحرک با دوره های مختلف

 

چارت های معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

نسخه وب سایت بروکر الیمپ ترید به شما اجازه می‌دهد که دو چارت متفاوت را به طور همزمان مشاهده کنید. برای باز کردن کادر چارت دوم، کافی است روی علامت دو مستطیل گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید.

در بروکر الیمپ ترید 4 نوع چارت مختلف را می‌توانید برای تحلیل تکنیکال الیمپ ترید استفاده کنید:

چارت منطقه‌ای Area Chart: این نوع چارت الیمپ ترید ساده‌ترین نوع بین چارت های الیمپ ترید است. در این نوع چارت حرکات قیمت توسط یک خط به نمایش درمی‌آید و در زیر خط منطقه‌ پر شده‌ای را مشاهده می‌کنید.

چارت کندل استیک ژاپنی: این نوع از چارت در حال حاضر محبوب‌ ترین چارت بین معامله گران محسوب می‌شود. کندل استیک ها اطلاعات مفیدی را از تغییرات قیمتی در یک بازه زمانی مشخص ارائه می‌کنند.

چارت های کندل استیک از بدنه و قسمت شدو یا سایه تشکیل می‌شود. بدنه به ما از قیمت باز شدن و قیمت بسته شدن خبر می‌دهد. قسمت بالای سایه بیشتری قیمت در آن بازه و قسمت پایین سایه کمترین قیمت در آن بازه را مشخص می‌کند. راهنمای فارسی Olymptrade در این زمینه را می‌توانید در وب سایت ما دنبال کنید.

زمانی که قیمت در آن زمان مشخص صعودی باشد،‌ کندل استیک به رنگ سبز درمی‌آید و زمانی که نزولی باشد کندل استیک به رنگ قرمز درمی‌آید.

چارت میله‌ای: قانون کلی شکل گیری این نوع چارت مانند کندل استیک است. این چارت از یک خط عمودی و دو خط افقی کوتاه در دو سمت آن تشکیل می‌شود. خط های کوتاه اطلاعاتی در مورد قیمت های باز شدن و بسته شدن در اختیار ما می‌گذارند و خط عمودی حداکثر و حداقل قیمت را ارائه می‌کند.

چارت هیکن آشی: بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران الیمپ ترید به اشتباه چارت هیکن آشی را با چارت کندل استیک یکسان تصور می‌کنند و این به دلیل شباهت آنها است. تفاوت این است که رنگ کندل ها در هیکن آشی به اندازه کندل استیک تغییر نمی‌کند.

دلیل این عدم تغییر مکرر این است که چارت های هیکن آشی بر اساس قیمت خالص رسم نمی‌شوند و دارای فرمول های خاصی هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

محدودیت معاملات الیمپ ترید

محدودیت معامله در الیمپ ترید در واقع یک سیستم مدیریت ریسک است که به طور اتوماتیک در الیمپ ترید در حال کار است. درباره الیمپ ترید باید اطلاع داشته باشید، زمانی که بازارها نوسانی هستند،‌ ممکن است برای ارائه کنندگان نقدینگی الیمپ ترید ارائه نمادها و خدمات آسان نباشد.

به همین دلیل این سیستم به الیمپ ترید کمک می‌کند تا میزان سرمایه گذاری که معامله گران می‌توانند در یک معامله انجام دهند را محدود کند. امکان تحلیل و استفاده از اندیکاتورهای الیمپ ترید همیشه وجود دارد.

چندین نوع محدودیت در پلتفرم الیمپ ترید وجود دارد:

محدودیت حجمی معاملات: این محدودیت حجم کلی که شما می‌توانید در یک نماد یا گروهی از نمادها سرمایه گذاری کنید را محدود می‌کند. توجه کنید در این محدودیت ها برداشت از حساب الیمپ ترید محدودیتی ندارد.

محدودیت تعداد معاملات باز: این نوع محدودیت تعداد معاملاتی که می‌توانید در یک زمان باز داشته باشید را محدود می‌کند.

محدودیت پوزیشن باز: این محدودیت سطحی طبق حجم معاملات باز شما تغییر پیدا می‌کند و منقضی نمی‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

امکانات و مزایای بروکر الیمپ ترید🔥 OlympTrade فارکس💵 بهترین ترفندهای بروکر الیمپ ترید💰 ربات های معامله گر بروکر الیمپ ترید⚡ انواع چارت بروکر الیمپ ترید

سوالات متداول امکانات و مزایای بروکر الیمپ ترید

آیا الیمپ ترید معتبر است؟

بروکر الیمپ ترید به میلیون ها معامله گر و سرمایه گذار در سرتاسر دنیا خدمات ارائه می‌کند و توسط نهاد معتبر کمیسیون مالی بین‌المللی FinaCom مجوز دریافت کرده است. همینطور الیمپ ترید مشتریان خود در مقابل خطرات احتمالی مانند از دست رفتن مبالغ و کلاهبرداری بروکر الیمپ ترید، جبران خسارت ارائه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران حرفه‌ای ما در تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشید.

چرا الیمپ ترید را انتخاب کنیم؟

پلتفرم معاملاتی الیمپ ترید دارای مزایا و امکانات بسیاری است که باعث جلب توجه مشتریان بسیاری از سرتاسر دنیا شده است. پس از افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید به بیش از 70 جفت ارز معاملاتی و همینطور دیگر انواع نمادهای معاملاتی که مداوم در حال ترند هستند برای معامله دسترسی خواهید داشت و به راحتی می‌توانید از این ترندها در بازارهای مختلف نمادهای معاملاتی سودآوری کسب کنید.

آیا الیمپ ترید کمیسیون دریافت می‌کند؟

در هنگام باز کردن معامله الیمپ ترید، مقدار مشخصی از موجودی معامله گر کم می‌شود. این مقدار به موارد مختلفی مانند میزان معامله، ضرب کننده، مشخصات نماد معاملاتی و غیره، بستگی دارد. کمیسیون الیمپ ترید هر معامله در کنار بقیه اطلاعات معامله نمایش داده می‌شود.

چطور از ربات های الیمپ ترید استفاده کنیم؟

شما می‌توانید به راحتی و مستقیما بر روی سایت بروکر الیمپ ترید به این ربات های معاملاتی دسترسی پیدا کنید و با پرداخت یک حق عضویت یک ماه تا یک ساله از خدمات این ربات ها و سیگنال های آنها بهره مند شوید.

مدیریت ریسک در الیمپ ترید چگونه است؟

الیمپ ترید از انواع مختلف دستورهای معاملاتی مخصوصا توقف ضرر و توقف ضرر دنباله دار پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید به راحتی جلوی ضرر را کنترل نشده را بگیرید و سود در الیمپ ترید را از دست ندهید.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

  • ۰۱/۰۶/۱۱
  • روزبه افشاری