فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

ارائه دهنده خدمات بازاهای مالی خصوصا بورس بین الملل و فارکس - افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای معتبر جهانی - اپلیکیشن و نرم افزار تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای - آموزش های بازارهای سرمایه مانند طلا ، در دورههای مقدماتی تا حرفه ای با بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده - راهکارهای کارگزاری و خدمات برنامه نویسی های خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای - بهینه سازی و ارتقاء استراتژیهای معاملاتی سود آور در قالب دانش اطلاعات بورسی

  • ۰
  • ۰

⚡بررسی کابین شخصی در کارگزاری آلپاری💰

در ابتدا با استفاده از لینکی که در قسمت توضیحات مشاهده میکنید وارد سایت کارگزاری آلپاری شوید.

 

 
 
 
 
 
 
 

کارگزاری آلپاری | ورود به کابین شخصی آلپاری

💎آموزشی تصویری معرفی کابین شخصی کارگزاری آلپاری
📚گروه آموزشی بروکر آلپاری
💰شماره جلسه 211
🎓مدرس امین افشاری
🕔زمان 07:30
🔥قابل مشاهده کانال آپارات
💸لینک مشاهده کانال یوتیوب

پس از ورود به سایت در صورتی که هنوز در این کارگزاری ثبت نام نکرده اید میتونید به راحتی با استفاده از فیلم آموزشی جلسه 207 ام

از سری ویدیوهای آموزش بازار مالی فارکس حرفه ای اقدام به ثبت نام در این کارگزاری کنید و در صورتی که در این کارگزاری کابین شخصی دارید کافیه تا برروی گزینه ی ورود در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

بررسی بروکر معتبر آلپاری - ثبت نام در بروکر آلپاری - سایت ورودبه کارگزاری آلچپاری - نحوه ی واریز و برداشت در بروکر آلپاری

پس از کلیک برروی گزینه ی ورود وارد صفحه ی خواهید شد که در ان میبایست با استفاده از شماره کابین شخصی آلپاری و یا ایمیلی که با استفاده از ان در این کارگزاری ثبت نام کرده اید را وارد کنید و در قسمت دوم پسورد یا رمز عبور خودرا بنویسید و سپس برروی گزینه ی ورود کلیک کنید.
 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

بررسی بروکر معتبر آلپاری - ثبت نام در بروکر آلپاری - سایت ورودبه کارگزاری آلچپاری - نحوه ی واریز و برداشت در بروکر آلپاری

پس از ورود به کابین شخصی خود با صفحه ی همانند تصویر زیر روبرو خواهید شد.

بررسی بروکر معتبر آلپاری - ثبت نام در بروکر آلپاری - سایت ورودبه کارگزاری آلچپاری - نحوه ی واریز و برداشت در بروکر آلپاری

ورود به سایت آلپاری | ورود به بروکر آلپاری

ورود به حساب آلپاری و کابین شخصی الپاری که بدون فیلتر در اختیار معامله گران است، از طریق سایت زیر امکان پذیر است.

ورود به کابین شخصی الپاری

همانطور که می‌دانید برای آلپاری ورود به کابین شخصی نیاز به شماره کابین در آلپاری هستید. ممکن است سوالتان این باشد که شماره کابین آلپاری چیست و به طور کلی شماره کابین شخصی آلپاری کجاست و چگونه می‌توانیم از آن برای ورود به آلپاری استفاده کنیم.

شماره کابین آلپاری در ایمیلی است که در هنگام ثبت نام در بروکر آلپاری برای شما ارسال شده است. کافی است پس از وارد کردن شماره کابین، رمز عبور خود را وارد کرده و به راحتی در بروکر آلپاری ورود کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

به منظور آشنایی بیشتر با نحوه ی کار با کابین شخصی بروکر آلپاری می‌توانید از مشاوران ما کمک بگیرید و تمام مراحل ورود به بروکر الپاری و حتی بروکرهای دیگر مانند ورود به کابین شخصی amarkets را فرا بگیرید.

البته به یاد داشته باشید بروکر الپاری کابین شخصی ساده‌ای دارد و حتی بدون نیاز به کمک نیز می‌توانید در چند دقیقه با الپاری بروکر آشنا شوید و ورود به کابین آلپاری انجام دهید.
 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

بررسی انواع حساب در بروکر معتبر الپاری و ساخت حساب

شما در صفحه ی اصلی کابین شخصی خود دسته بندی هایی مانند حساب های شخصی ، حساب های تجاری من و سرمایه گذاری من و امتیازات آلپاری مشاهده خواهید کرد.

بخش حساب های شخصی من همانند کیف پول برای شما عمل خواهند کرد شما میتوانید با یکبتر شارژ کردن این حساب ها با استفاده از این حساب ها بدون کمیسیون حساب های معاملاتی خودرا شارژ کنید.

دسته بندی بعدی حساب های تجاری در این دسته بندی میتوانید تمامی حساب های معاملاتی که تا به امروز در این کارگزاری در این حساب ساخته اید را آزمایشی یا نمایشی و یا واقعی مشاهده کنید.

دسته بندی حساب های سرمایه گذاری مربوط به حساب های PAMM  و یا حساب سرمایه گذاری میباشد.

در صورتی که شما حساب سرمایه گذاری در این کارگزاری ساخته باشید میتوانید در این قسمت حساب خودرا مدیریت کنید.

بخش امتیازات آلپاری بخشی است که در صورتی که شما این امتیازات را با استفاده از فعالیت خود در این کارگزاری بدست اورده باشید میتوانید در این قسمت این امتیازات را به دلار تبدیل کنید و برداشت کنید.

بررسی بروکر معتبر آلپاری - ثبت نام در بروکر آلپاری - سایت ورودبه کارگزاری آلچپاری - نحوه ی واریز و برداشت در بروکر آلپاری

و در صورتی که شما علاقه دارید تمامیه تراکنش های واریز و برداشت و تمامی فعالیت های مالی خود در این کارگزاری را بررسی کنید کافیه تا برروی بخش درخواست ها و قالب های پرداختی من کلیک کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

 

در منوی سمت چپ صفحه شماا میتوانید بعضی از موارد جذاب و پرکاربرد مانند واریز و برداشت و بخش مسابقات را مشاهده کنید.

اکثر معامله گران ایرانی در این کارگزاری برای شارژ حساب از روش تاپ چنج استفاده میکنند و پیشنهاد ما به شما نیز استفاده از این روش میباشد.

و بخش جذاب دیگری وجود دارد بخش مسابقات است که در فیلم آموزشی جلسه 210 میتوانید به صورت کامل توضیحات مربوط به روش ثبت نام و انواع مسابقات این کارگزاری را مشاهده کنید.

در صورتی شما بخواهید تا اطلاعات حقیقی و حقوقی خودرا تغییر دهید کافیه تا برروی گزینه ی اطلاعات شخصی در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا بتوانبد تمامی اطلاعات کابین خود را تغییر دهید.

حساب دمو بروکر آلپاری Alpari

معاملات دمو در واقع استفاده از یک نرم‌افزار معاملاتی برای شبیه ‌سازی محیط معاملاتی واقعی در بازار است.

تقریبا تمام پلتفرم ‌های معاملاتی امروزی نوعی از معامله دمو یا تمرینی را ارائه می‌کند که تجربه‌ واقعی معامله را با یک نرم‌افزار به طور دقیق یا مشابه به آن شبیه‌ سازی می‌کند.

این حساب‌ های دمو به شما اجازه می‌دهند که دقیقا مانند بازار واقعی معامله کنید اما در این روند، نیازی به استفاده از سرمایه واقعی نیست و با پول مجازی معامله خواهید کرد.

شما همینطور می‌توانید پارامترهای حساب دمو را خودتان تنظیم کنید. این یک مزیت بزرگ است زیرا دقیقا مانند یک ورزشکار، معامله ‌گران نیاز به تمرین مهارت ‌های خود دارند تا در رقابت عقب نمانند.

آموزش حساب دمو بروکر آلپاری Alpari

در حالی که شروع کردن با یک دوره‌ آموزشی آنلاین آلپاری برای یک حرفه‌ معاملاتی ضروری است،‌ گام ضروری بعدی، صرف زمان و تلاش برای تست کردن مهارت ‌ها و ایده ‌ها در یک محیط واقعی است.

از نظر تئوری این عالی است اما هیچ چیزی نمی‌تواند شما را برای عمل واقعی خرید و فروش آماده کند؛‌ به جز محیط شبیه ‌سازی شده‌ یک حساب دمو.

معامله با حساب دمو این امکان را به شما می‌دهد که در واقع نتیجه‌ ایده‌ ها و مهارت‌ های خود را در مواجهه با ریزه‌کاری ‌ها، پیچیدگی و استرس تصمیم‌ گرفتن در بازار معاملاتی ببینید.

به یاد داشته باشید که برای هر معامله‌ای که انجام می‌دهید شما باید دقیقا بدانید که چرا به معامله وارد شده یا از آن خارج شده‌اید و چه کاری می‌توانید انجام دهید تا سودآوری خود را افزایش داده و ریسک خود را به حداقل برسانید.

حساب های دمو در واقع جایی هستند که معامله گران و سرمایه گذاران در آن به تمرین روش ها معاملاتی و استراتژی های خود می‌پردازند و قبل از شروع به معامله با مبالغ واقعی، سیستم های مختلف را یاد می‌گیرند.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

 

بسیاری از بروکرهای معاملاتی فارکس حساب دمو را به صورت رایگان در اختیار مشتریان می‌گذارند تا آنها بدون درگیری با ریسک و ترس از دست دادن سرمایه خود، حس معامله در بازار معاملاتی را درک کنند.

حساب های دمو به طور کلی جذابیت بالایی برای معامله گران و سرمایه گذاران تازه‌ کار دارد و با اینکه این نوع حساب های تمرینی یا مجازی دارای فواید بسیاری هستند، باعث ایجاد برخی ذهنیت های غلط نیز می‌شوند.

نحوه ثبت نام حساب دمو آلپاری Alpari

برای ثبت نام و استفاده از حساب دموی بروکر معاملاتی آلپاری، باید مراحل زیر را طی کنید.

1 – از طریق وب سایت رسمی بروکر آلپاری روی گزینه باز کردن حساب دمو کلیک کنید.

2 – فرم ثبت نام را با ارائه نام و نام خانوادگی، انتخاب کشور محل اقامت، شماره تلفن همراه، ایمیل و کلمه عبور، تکمیل کنید.

3 – پس از این مرحله یک رمز به شماره تلفن شما ارسال می شود و از آن باید برای تایید شماره تلفن همراه خودتان استفاده کنید.

4 –  پس از تکمیل کردن اطلاعات لازم، معامله گر باید قوانین بروکر آلپاری را بپذیرد و روی گزینه ثبت نام یا Register Now کلیک کند.

5 – پس از این مرحله از ثبت نام به پروفایل شخصی آلپاری منتقل می‌شوید که در آنها باید اطلاعات بیشتری وارد کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

حساب استاندارد فارکس آلپاری Alpari

حساب استاندارد MT4 به افرادی پیشنهاد می‌شود که دارای حداقل کمی تجربه هستند و می‌توانند ریسک را تحمل کنند.

این نوع حساب انعطاف پذیری بیشتری نسبت به حساب میکرو دارد و بین معامله گران نیز محبوبیت زیادی دارد.

مشخصات این نوع حساب:

  • حداقل واریز 100 دلار
  • لوریج / مارجین موردنیاز: شناور از 1:1000
  • ارزهای پیشتیبانی شده: USD، EUR، GBP و NGN
  • بدون کمیسیون و بدون سقف برای حداکثر واریز.
  • اجرای آنی معاملات
  • اسپرد از 1.2
  • مارجین کال (Margin Call) برابر با 60 درصد.
  • Stop Out در 40 درصد.
  • حداقل حجم معاملاتی در هر معامله: 0.01 لات
  • حداکثر حجم معاملاتی در هر معامله: 30 لات
  • تعداد حداکثر دستورهای معاملاتی: نامحدود
  • حجم حداکثر دستورهای معاملاتی: 100 لات
  • حداکثر تعداد دستورهای در حال انتظار: 100

 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

حساب میکرو در بروکر آلپاری Alpari

اگر هنوز آماده استفاده از حساب استاندارد نیستید و پس از فعالیت با حساب دمو می‌خواهید طعم واقعی معاملات را با سرمایه اندکی بچشید، حساب میکرو آلپاری برای شما طراحی شده است.

در واقع با حداقل واریز بسیار کم و ارائه بسیاری از امکانات حساب استاندارد، می‌توانید استراتژی خود را ریسک محدود به سرمایه اندک، امتحان کنید و سپس سراغ معاملات بزرگتر بروید.

بنابراین این نوع حساب برای افرادی که می‌خواهند با سرمایه کمی وارد معاملات شوند و ریسک کمتری را متحمل شوند مناسب است.

مشخصات این نوع حساب:

  • حداقل واریز 5 دلار
  • لوریج / مارجین موردنیاز: ثابت 1:400
  • ارزهای پیشتیبانی شده: USD، EUR، GBP و NGN
  • بدون کمیسیون و بدون سقف برای حداکثر واریز.
  • اجرای آنی معاملات
  • اسپرد از 1.7
  • مارجین کال (Margin Call) برابر با 50 درصد.
  • Stop Out در 30 درصد.
  • حداقل حجم معاملاتی در هر معامله: 0.01 لات
  • حداکثر حجم معاملاتی در هر معامله: 1 لات
  • تعداد حداکثر دستورهای معاملاتی: 1000
  • حجم حداکثر دستورهای معاملاتی: 5 لات
  • حداکثر تعداد دستورهای در حال انتظار: 100

حساب ECN بروکر آلپاری Alpari

برای افرادی که تجربه‌ای حرفه‌ای از معاملات فارکس می‌خواهند، بهره‌گیری از حساب‌های ECN که مجهز به شبکه ارتباطی الکترونیک (Electronic Communication Network) است، پیشنهاد می‌شود.

با این سیستم اتوماتیک به طور مستقیم با بانک‌ها، بروکرها و دیگر فراهم‌کنندگان نقدینگی ارتباط خواهید داشت و به بهترین قیمت Ask و Bid و کمترین اسپرد دسترسی پیدا خواهید کرد.

  • حداقل واریز 500 دلار
  • لوریج / مارجین موردنیاز: شناور از 1:1000
  • ارزهای پیشتیبانی شده: USD، EUR، GBP و NGN
  • کمیسیون 1.5 دلار به ازای هر لات و بدون سقف برای حداکثر واریز.
  • اجرای بازار (Market Execution) بدون رد شدن درخواست مشتری در صورت تغییر قیمت.
  • اسپرد از 0.4
  • مارجین کال (Margin Call) برابر با 100 درصد.
  • Stop Out در 80 درصد.
  • حداقل حجم معاملاتی در هر معامله: 0.01 لات
  • حداکثر حجم معاملاتی در هر معامله: 50 لات
  • تعداد حداکثر دستورهای معاملاتی: نامحدود
  • حجم حداکثر دستورهای معاملاتی: نامحدود
  • حداکثر تعداد دستورهای در حال انتظار: 300

 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

حساب ECN Pro بروکر آلپاری Alpari

اگر حتی امکانات حساب ECN معمولی برای نیازهای معاملاتی شما کافی نیست، می‌توانید به باشگاه حرفه‌ای‌ها بپیوندید و از قابلیت‌ های ویژه حساب ECN Pro با پلتفرم معاملاتی MT4 بهره بگیرید.

با این حساب اسپردهای بهتری برای معاملاتی خود دریافت می‌کنید و دسترسی بهتر و سریعتری به نقدینگی بدون واسطه با فراهم کنندگان نقدینگی خواهید داشت.

البته برای استفاده از این حساب باید سرمایه حداقل موردنیاز آن را دارا باشید.

  • حداقل واریز 25000 دلار
  • لوریج / مارجین موردنیاز: شناور از 1:300
  • ارزهای پیشتیبانی شده: USD، EUR، GBP و NGN
  • بدون کمیسیون و بدون سقف برای حداکثر واریز.
  • اجرای بازار (Market Execution) بدون رد شدن درخواست مشتری در صورت تغییر قیمت.
  • اسپرد از 0.4
  • مارجین کال (Margin Call) برابر با 120 درصد.
  • Stop Out در 100 درصد.
  • حداقل حجم معاملاتی در هر معامله: 0.01 لات
  • حداکثر حجم معاملاتی در هر معامله: 250 لات
  • تعداد حداکثر دستورهای معاملاتی: نامحدود
  • حجم حداکثر دستورهای معاملاتی: نامحدود
  • حداکثر تعداد دستورهای در حال انتظار: 300

حساب پم PAMM بروکر آلپاری

حساب پم در واقع یک محصول منحصربفرد از بروکر آلپاری است که به سرمایه گذارانی که دارای دانش یا زمان کافی برای معامله نیستند، این امکان را فراهم می‌کنند که به سودآوری دست پیدا کنند.

این سودآوری از طریق سرمایه گذاری مبالغ موردنظر سرمایه‌ گذار در مسیری است که معامله گران حرفه‌ای ارائه می‌کنند.

در واقع در حساب پم PAMM، معامله گران بروکر آلپاری Alpari با سرمایه‌ای که از سرمایه گذاران دریافت می‌کنند،‌ به معامله می‌پردازند و سپس با دریافت درصدی از سود حاصل شده، مبلغ را به سرمایه گذار بازمی‌گردانند.

از این طریق هر دو سرمایه گذار و معامله گر با همکاری یکدیگر و قرار دادن سرمایه و دانش در کنار هم، به سودآوری دست پیدا می‌کنند.

پرتفوی پم PAMM همانطور که از نام آن پیداست،‌ در واقع مجموعه‌ای از چند حساب پم PAMM در کنار هم است که مشتریان می‌توانند از آنها برای تنوع بخشی به معاملات خود بهره بگیرند.
 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

 

به لطف قابلیت جذاب انتخاب کردن حساب های پم PAMM با سطوح مختلفی از ریسک، بنابراین می‌توانید به خوبی به پوشش ریسک سرمایه گذاری خود بپردازید و از از دست رفتن قسمت بزرگی از سرمایه خود تنها با حرکت خلاف جهت یک جفت ارز خودداری کنید.

مسابقات و رقابت در بروکر آلپاری Alpari

بروکر معتبر و محبوب آلپاری به طور مرتب مسابقات و رقابت هایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که هم باعث هیجان انگیزتر شدن روند معاملات و هم سودآوری بیشتر می‌شود.

بروکر Alpari در همین سال 2021 بیش از 70 هزار دلار آمریکا به عنوان جوایز مسابقات خود در نظر گرفته است و 18 هزار دلار آمریکا نیز به مسابقات حساب دمو اختصاص یافته است.

به طور کلی بیش از 80 جایزه به طور ماهانه به مشتریان بروکر آلپاری اهدا می‌شود.

برای برنده شدن و جلو زدن از رقبا کافی است عملکرد معاملاتی عالی داشته باشید و بتوانید بیشتر از دیگر به معامله و سودآوری بپردازید.

در واقع این نوع مسابقات شما را تشویق می‌کند تا بهتر از همیشه به معامله بپردازید و دقت بیشتری به استراتژی در حال استفاده خود اختصاص داده و بیشتر در مورد تکنیک های معاملاتی مطالعه کنید.

جهت افتتاح حساب در این بروکر محبوب و پرطرفدار بر روی اینجا کلیک کنید و فایل مربوطه را مشاهده کرده

و برای دریافت سرویس های ویژه با تیم فارکس حرفه ای در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید تا به بهترین نحو ممکن راهنمایی شوید.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۶/۰۲
  • روزبه افشاری