فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

ارائه دهنده خدمات بازاهای مالی خصوصا بورس بین الملل و فارکس - افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای معتبر جهانی - اپلیکیشن و نرم افزار تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای - آموزش های بازارهای سرمایه مانند طلا ، در دورههای مقدماتی تا حرفه ای با بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده - راهکارهای کارگزاری و خدمات برنامه نویسی های خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای - بهینه سازی و ارتقاء استراتژیهای معاملاتی سود آور در قالب دانش اطلاعات بورسی

  • ۰
  • ۰

برنده ی دوره ی گذشته مسابقه محبوب King of the Hill آلپاری نیز مشخص شد و ما بسیار خرسندیم که او را به شما معرفی می‌کنیم.

 ما مصاحبه کوتاهی با الکساندر گاوریلنکا Alexander Gavrilenko داشتیم و از او خواستیم تا کمی از خودش و رمز موفقیت خود را برای ما شرح دهد.

برای افتتاح حساب در بروکر فارکس تایم  fxtmاینجا را کلیک کنید.


سوال: شما این مسابقه را با ریسک قابل توجهی برنده شدید، در واقع ارزش متوسط هر ترید شما 238.41 دلار بود.

می توانید در مورد استراتژی خود و همچنین این که چگونه چنین نتیجه خوبی را در حالی که چنین ریسک بزرگی را انجام داده اید، مدیریت کردید؟

پاسخ: من مسابقه را با موجودی معادل با 80 دلار آغاز کردم، و در سه ترید اول خود کل سپرده ام را ریسک کردم، که سببنرخ بازده بالا و قرار گرفتن در دومین نتیجه ی بهتر برای من شد.

برای افتتاح حساب در بروکر فارکس تایم  fxtmاینجا را کلیک کنید.


سوال: آیا می توانید بهترین نصیحتی که تا کنون از یک متخصص مالی شنیده اید را به یاد بیاورید؟ احمقانه ترین نصیحت را چطور؟

پاسخ: من تقریبا مدت زمان زیادی است که در این بازار بوده ام، من در واقع از سال 2006 در این بازار فعالیت می کنم.

برای افتتاح حساب در بروکر فارکس تایم  fxtmاینجا را کلیک کنید.


در ابتدای فعالیتم اطلاعات را از منابع مختلفی دریافت می کردم که سبب یادگیری برخی از مفاهیم پایه برای من شد.

اما امروزه تمامی تصمیمات من بر اساس احساسات شخصی خودم نسبت به بازار است.

من به کارشناسان و به طور عمده به آندری ورنیکوف گوش میدهم تا یک ایده کلی از وضعیت بازار ارز به دست بیاورم.

خرید روبل وقتی نرخ آن نسبت به دلار یک به هشتاد بود،  احمقانه ترین توصیه‌ای بود که شنیدم.

برای افتتاح حساب در بروکر فارکس تایم  fxtmاینجا را کلیک کنید.


سوال: چه چیزی در مورد ترید برای شما جذاب است؟ (مصاحبه با برنده King of the Hill آلپاری Alpari)

پاسخ: موارد مختلفی وجود دارد. انجام کاری که به خوبی آن را درک می کنید، کسب درآمد بیشتر و افزایش اعتماد به نفس خود.

مصاحبه با برنده King of the Hill آلپاری Alpari افتتاح حساب در بروکر آلپاری ALPARI

برای افتتاح حساب در بروکر فارکس تایم  fxtmاینجا را کلیک کنید.

سوال: بهترین نتیجه ای که تا به حال از ترید های خود داشته اید چه بوده است؟

پاسخ: سود 4500٪ با سپرده ی اولیه 150 دلاری.

سوال: برای موفقیت در بازار فارکس، چه چیزی مهم است که در نظر داشته باشید؟

پاسخ: به نظر من، قدرت ذهنی بسیار مهم است. نکته ی دیگر این است که احتمال برنده شدن درست به همان اندازه باختن است، به ویژه اگر شما بدون دستور توقف ضرر ترید کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر فارکس تایم  fxtmاینجا را کلیک کنید.


سوال: اگر می توانستید فرد معروفی را برای نهار دعوت کنید، چه کسی را دعوت می کردید و چرا؟

پاسخ: اوگنی پرمرکف Evgeny Primarkov، سیاستمدار و دیپلمات سابق شوروی و روسیه که به عنوان نخست وزیر روسیه، وزیر امور خارجه و رئیس سرویس اطلاعاتی و به عنوان رئیس شورای عالی اتحاد جماهیر شوروی خدمت می کرد.

او دانش و ثروت فراوان داشت و در دهه ی دشوار 90 برای کشورش بسیار کار کرد.

برای افتتاح حساب در بروکر فارکس تایم  fxtmاینجا را کلیک کنید.


سوال: ابزار معاملاتی دلخواه شما چیست و چرا؟

پاسخ: اغلب جفت ارزهای EURJPY، GBPJPY و EURGBP، زیرا من از حرکات آنها در رابطه با دلار آمریکا را پیگیری می کنم.

فارکس حرفه ای با ویدیو های آموزشی به تریدر های به بازار های مالی فرصت یادگیری و انتخاب استراتژی های خودشان را می دهد.

اگر تا کنون در بروکر آلپاری ثبت نام نکرده اید با دانلود پی دی اف با نحوه ی افتتاح حساب آشنا شوید و با مشاورین ما در  تلگرام، اسکایپ و فیس بوک در ارتباط باشید.


تلگرام ، واتس آپ ، وایبر و ایمو و لاین : 00971555406880

تماس مستقیم با مشاورین   https://t.me/pforex

کانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ایمیل : info@pforex.com

آیدی اسکایپ : pforex.org

فیس تایم Face Time : info@pforex.com

شماره های تماس با ما : 971555406880+ و 442032870800+

پیج فیس بوک : https://www.facebook.com/PFOREXFA

یوتویب فارکس حرفه ای 

https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

اینستاگرام فارکس حرفه ای

  https://www.instagram.com/pforex