فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

فارکس حرفه ای

دستیار فارکس حرفه ای - اپلیکیشن تخصصی تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن

ارائه دهنده خدمات بازاهای مالی خصوصا بورس بین الملل و فارکس - افتتاح حساب در کارگزاریها و بروکرهای معتبر جهانی - اپلیکیشن و نرم افزار تحلیل تکنیکال و سیگنالهای معاملاتی و باینری آپشن به نام دستیار فارکس حرفه ای - آموزش های بازارهای سرمایه مانند طلا ، در دورههای مقدماتی تا حرفه ای با بیش از 70 استراتژی معاملاتی موفق و سودده - راهکارهای کارگزاری و خدمات برنامه نویسی های خاص برای کارگزاریها در سطح حرفه ای - بهینه سازی و ارتقاء استراتژیهای معاملاتی سود آور در قالب دانش اطلاعات بورسی

  • ۰
  • ۰

درمورد بروکر اکسنس Exness

بروکر اکسنس در سال 2008 افتتاح شد و این بروکر روسیه ای است ولی دفاتری در روسیه , هلند , قبرس , چین و جزایر وینسنت دارد.

بروکر معتبر اکسنس مجوزها و رگولیشن های مختلفی را در سراسر دنیا دارد که می توان به CySEC قبرس , IFSC بلز ,  BaFin قبرس , AFM هلند , Banque de France فرانسه و تعدادی دیگری اشاره کرد.


افتتاح حساب در بروکر اکسنس Exness

حساب های مختلف بسته به فردی که اقدام به افتتاح حساب می کند ارائه می شود و این بسته به موقعیت جغرافیای صاحب حساب دارد.

حساب سنت Cent

حساب میینی Mini

حساب کلاسیک Classic

حساب با اسپرد کم ECN

بروکر اکسنس یکی از معتبر ترین بروکرها در جهان است که خدمات خود را به ایرانیان داخل ایران ارائه می دهد. بروکر اسکنس یکی از معدودترین بروکرهاست که برداشت آنی از طریق وب امنی را ارائه می کند و به محض برداشت از اکسنس مبلغ به کیف پول وب مانی منتقل می شود.

معروف شدن بروکر اکسنس بخاطر لوریج فوق العاده بالای آن می باشد که لوریج آن 1:2000 می باشد. یکی دیگر از مزایای دیگر آن ارائه حساب سن Cent است که معامله گران را قادر می سازد تا از 0.001 لات معامله کنند.

زبان فارسی را در سایت اکسنس وجود دارد و می توانید از خدمات ایمیل به زبان فارسی و پشتیانی به زبان فارسی استفاده کنید. معمولا سرعت جواب گوی در اکسنس بسیار سریع بوده.

برای دانلود پلتفرم کارگزاری اکسنس به قسمت دانلود پلتفرم های بروکرها مراجعه کنید.

مزایای رقابتی بروکر رگوله اکسنس

برداشت آنی از حساب معاملاتی

یکی از خاص ترین و جداب ترین خصوصیات بروکر اکسنس همین راه کار برداشت آنی از حساب می باشد. زمانی که معامله گر تصمیم به برداشت از حساب خود می کند و فرم برداشت را پر می کند به سرعت مبلغ مورد نظر به حساب معامله گر واریز می شود.

واریز و برداشت بدون کارمزد

در اکثر کارگزاریها یا بروکرهای فارکس، هزینه شارژ و برداشت بر عهده مشتری می باشد. اما اکسنس شخصا هزینه های مورد نظر را پرداخت کرده تا سرویس خیره کننده ای را ارادئه کند.

قابلیت معاملات با سیستم عامل های گوناگون

معامله گر به راحتی می تواند با متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در کامپیوترهای شخص و شرکتی، دستگاه های موبایل هوشمند و تبلت اندروید، همه آیفونها و آی پد ها با سیستم عامل آی او اس و تمامی مروگرها به معامله بپردازد.

وی پی اس رایگان

این امکان برای معامله گران اتوماتیک و اکسپرت وجود دارد تا از طریق وی پی اس VPS های رایگان بروکر اکسنس با سرعت بالا به معاملات بپردازند.

مدارک افتتاح حساب در بروکر اکسنس Exness

اسکن پاسپورت که حتما در کادر مخصوص امضاء شده باشد را در کابین شخصی از بخش verification of client information  یا تایید اطلاعات مشتری در قسمت personal ID یا شناسنامه شخصی برای شرکت بروکر اکسنس ارسال نمایید.

  • ۹۶/۰۷/۰۳
  • روزبه افشاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی